قزوین؛

هیات تجاری سنگاپور به قزوین سفر می کند

معاون اشتغال و برنامه ریزی استاندار قزوین از سفر هیات تجاری سنگاپور به قزوین خبر داد و گفت: این هیات پنج شنبه هفته جاری وارد قزوین می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، از قزوین؛عباسعلی درافشانی  افزود:ه یات تجاری سنگاپور طبق برنامه ریزی انجام شده قرار بود به شهرهای اصفهان و تهران مسافرت کنند که با رایزنی هایی استاندار به قزوین نیز سفر می کنند.


درافشانی افزود: این هیات متشکل از یک تیم تخصصی در زمینه سرمایه گذاری و مشاوره سرمایه گذاری در زمینه تکنولوژی و فناوری است و در این هیات آقای فیلیپ یه او(Philip Yeo)ایده پرداز سنگاپور نوین، مشاور نخست وزیر و رئیس شورای اقتصادی سنگاپور حضور دارد.


وی به ظرفیت های بالای تخصصی این هیات اشاره کرد و گفت: افراد این هیات متخصصین موسسه EDI (شرکت مشاوره سرمایه گذاری در زمینه تکنولوژی و فناوری سنگاپور) هستند و در سطوح بین المللی پروژه های بزرگی را طراحی و اجرا کرده اند.

وی افزود:ساخت شهرک های تخصصی (IT) بنگلور و همچنین اجرای پروژه ها و طراحی شهرک های صنعتی در کشورهای چین و مالزی از اقدامات تخصصی این هیات بوده است.

درافشانی در ادامه گفت: این هیات در ابتدا دیداری با استاندار خواهد داشت و از پارک علم و فناوری امام خمینی (ره) ، مرکز رشد واحدهای فناور، اماکن تاریخی استان بازدید می کند.

انتهای پیام/پ


برچسب ها: هیات ، تجاری ، سنگاپور ، سفر ، قزوین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.