صعود تیم ملی هندبال در هاله‌ای از ابهام

صعود شاگردان عرفان به مسابقات جام جهانی 2017 با توجه به اتفاقات پیش آمده در هاله ای از ابهام مانده است.

صعود تیم ملی هندبال به جام جهانی 2017 در هاله‌ای از ابهامبه گزارش خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، هفدهمین دوره رقابت‌های هندبال قهرمانی مردان آسیا از 25 در منامه بحرین آغاز شد.

تیم ملی هندبال کشورمان در گروه B با تیم های عربستان، بحرین، چین، امارات و لبنان همگروه شد و به ترتیب در نخستین تا پنجمین دیدار خود به مصاف تیم های عربستان، لبنان، چین، بحرین و امارات رفت.
 
با پیروزی مقابل امارات با کسب نتیجه 34 بر 32 پیروز میدان شد و در رده سوم جدول ایستاد، پس از آن به مصاف تیم عمان رفت و با نتیجه 32 بر 27 عمان را مغلوب کرد.
 
در هفدهمین دوره مسابقات قهرمانی آسیا تیم های بحرین، قطر، عربستان و ژاپن، حضور در رقابت های 2017 فرانسه را کسب کردند، پیش از این قرار بود 5 تیم از این مسابقات به جام جهانی فرانسه صعود کنند.

طبق قوانین فدراسیون جهانی قاره‌ای از آسیا، آفریقا، آمریکا 3 تیم برتر جواز حضور در مسابقات جهانی را می گیرند و تیم چهارم به صورت گزینشی وارد این دوره می شود.
 
تیم چند ملیتی قطر، پیش از این جواز حضور در این مسابقات را دریافت کرده بود، 4 تیم برتر آسیا به مسابقات جهانی صعود کرده و تیم پنجم در هاله ای از ابهام است، تیم پنجم آسیا باید در تورنمنت چهار جانبه با حضور تیم‌هایی از قاره‌های آمریکا، آفریقا و اقیانوسیه برود و با تیم های چهارم این قاره‌ها به رقابت بپردازد و قهرمان این تورنمنت جواز حضور در جام جهانی فرانسه 2017 را کسب خواهد کرد.
 
حال باید دید این ابهامات تا چه حد صحت دارد و آیا شاگردان عرفان موفق به صعود خواهند شد یا نه؟!
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار