کرمان؛

پیشرفت 30 درصدی ساخت مصلای رفسنجان

امام جمعه رفسنجان گفت: ساخت مصلای این شهرستان از سال 90 در زمینی به مساحت 50 هزار متر مربع آغاز شده و تاکنون بیش از 30 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛ حجت الاسلام عباس رمضانی در بازدید رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمان از این مصلا افزود: 18 هزار متر مربع از این زمین به ساخت شبستان اصلی مصلی اختصاص یافته است و در حال حاضر نماز جمعه در سالنی جداگانه در این محل با بیش از 5 هزار نمازگزار اقامه می شود.

وی تصریح کرد: پس از تکمیل شبستان اصلی مصلا، اقامه نماز در این محل برای بیش از ده هزار نفر انجام و سالن قبلی به برپایی نمایشگاه دائمی شهرستان تبدیل می شود.

حجت الاسلام رمضانی پور خاطرنشان کرد: برای ساخت کامل مصلا 700 میلیارد بودجه پیش بینی شده که تا کنون 90 میلیارد ریال هزینه شده است.

وی یادآور شد: مصلا شهر رفسنجان یک مجموعه فرهنگی، مذهبی و آموزشی است که دارای بخش های مختلف سالن اجتماعات، کتابخانه و خزانه کتاب، نمایشگاه دائمی محصولات مختلف، آمفی تئاتر، مهد کودک، کلاسهای آموزشی مذهبی، مهمانسرا و قسمت اداری است.

امام جمعه رفسنجان گفت: در اجرای این پروژه اقتصاد مقاومتی را اجرا می کنیم که مد نظر مقام معظم رهبریست و در حال حاضر برای ساخت مصلا شهر برای بیش از 70 نفر اشتغالزایی شده است.

انتهای پیام/گ

برچسب ها: ساخت ، مصلا ، رفسنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.