لرستان؛

طعمه حریق هفتمین آپارتمان ، یک ماه اخیر در بروجرد

معاون عملیاتی سازمان آتش نشانی بروجرد گفت: هفتمین آپارتمان طی یک ماه اخیر شب گذشته در 81 هکتاری بروجرد دچار حریق شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، از لرستانموسیوند افزود: متاسفانه طی یکماه گذشته آتش سوزی در آپارتمانهای بروجرد افزایش یافته که علت بیشتر حریق در آپارتمانها نشت گاز و بی احتیاطی اعلام شده است.


 وی اضافه کرد: شب گذشته یک واحد آپارتمان از آپارتمان های گاماسیاب واقع در منطقه 81 هکتاری شهرک اندیشه دچار حریق شد که پس از 45 دقیقه این آتش سوزی مهار شد.

 
موسیوند اظهار داشت: نیروهای آتش نشانی بلافاصله پس از اطلاع در محل حادثه حاضر شدند و از سرایت حریق به واحدهای مجاور جلوگیری کردند.
به گفته وی طی یکماه گذشته هفت مورد آتش سوزی در آپارتمان های بروجرد رخ داده که از این تعداد حریق پس از بررسی های به عمل آمده یک حریق آپارتمان به صورت عمدی و شش حریق دیگر تنها به دلیل بی احتیاطی صورت گرفته است. 


معاون عملیاتی سازمان آتش نشانی بروجرد خاطر نشان کرد: نشت گاز، اتصالی برق، قرار گرفتن پرده در کنار اجاق گاز، هیترهای برقی ازعوامل وقوع حریق در آپارتمانها هستند.
وی بیان کرد: خانواده ها باید توجه داشته باشند سیستم های برقی و گازی منازل را مدتی یکبار بررسی کنند که در صورت بروز هر گونه مشکل سریعا نسبت به رفع آن اقدام نمایند. 


انتهای پیام/پ

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.