داورزنی:

به دنبال توسعه والیبال ساحلی هستیم/از همکاری صدا و سیما تشکر می‌کنم

رئیس فدراسیون والیبال ایران درباره میزبانی مسابقات والیبال ساحلی در جزیره کیش گفت: با فدراسیون جهانی والیبال قراردادی 3 ساله برای این میزبانی منعقد کردیم.

به دنبال توسعه والیبال ساحلی هستیم/از همکاری صدا و سیما تشکر می‌کنم

به گزارش خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد رضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال ایران پیش از نشست خبری سرمربی جدید تیم ملی والیبال ساحلی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: آنچه مردم ایران از والبیال انتظار دارند رشد و پیشرفت در همه ابعاد است، همانطور که در والیبال سالنی در زمره برترین تیم‌های جهان هستیم در والیبال ساحلی نیز این توقع وجود دارد که شاهد پیشرفت بیشتری باشیم، آن هم در حالی که والیبال ساحلی مسیر هموارتری برای رشد و پیشرفت در قیاس با والیبال سالنی دارد.

وی ادامه داد: تلاش فدراسیون والیبال فراهم کردن ساز و کاری است که والیبال ساحلی رشد کند، آن هم در حالی که کشور ایران از لحاظ آب و هوایی و امکانات سخت افزاری و بهره ‌مندی از ساحل در شمال و جنوب کشور شرایط ایده الی برای رشد دارد.

رئیس فدراسیون والیبال ایران با اشاره به اینکه مذاکراتی با فدراسیون جهانی والیبال در راستای توسعه والیبال ساحلی در ایران داشته است افزود: پیشنهاد میزبانی تور جهانی والیبال را در لوزان به فدراسیون جهانی ارائه دادیم و آنها پس از بررسی‌های لازم و با توجه به شناختی که از جزیره کیش داشتند با پیشنهاد میزبانی ایران موافقت کردند.

داورزنی افزود: این توافق فعلا 3 ساله است، با این حال امیدواریم شرایط بهتر شود و بتوانیم میزبانی‌های بیشتری در سایر مسابقات والیبال ساحلی هم داشته باشیم.

وی درخصوص میزبانی ایران از تور جهانی والیبال عنوان کرد: امیدوارم استانداردهای لازم را ارائه دهیم تا امتیاز لازم میزبانی را کسب کنیم، تمام تلاش فدراسیون در راستای بهترین شکل میزبانی است.

رئیس فدراسیون والیبال ایران با اشاره به حضور لوسیانو باربوما به عنوان سرمربی تیم‌های ملی والیبال ساحلی، ادامه داد: تصمیم داشتیم با بهره‌مندی از امتیاز میزبانی شرایط ایده الی برای ساحلی بازان کشورمان فراهم کنیم، از این رو این مربی برزیلی را به ایران دعوت کردیم تا به رشد والیبال ساحلی کمک کند. این مربی در کشورهای نروژ، آذربایجان و نیوزلند سابقه مربیگری دارد و از فردا کار خود را در جزیره کیش آغاز خواهد کرد.

داورزنی در پایان با بیان این مطلب که تمام امکانات را برای ارائه بهترین میزبانی فراهم کرده‌ایم افزود: از صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران برای همکاری خوب و تعاملشان با فدراسیون تقدیر می‌کنم، آنها شرایطی را فراهم کردند که مسابقات پخش HD داشته باشد امکانی که یکی از شرایط میزبانی در تور جهانی والیبال است.امیدوارم این همکاری تداوم داشته باشد.

انتهای پیام/

 

برچسب ها: والیبال ، ساحلی ، سالنی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار