باقری: ماه آینده بررسی جامع تری از وضعیت بهداد خواهیم داشت

رئیس کمیته پزشکی فدراسیون وزنه برداری گفت: تا یک ماه دیگر از روند بهبود بهداد سلیمی بررسی جامع تری خواهیم داشت تا مشخص شود وی تمرینات خود را چگونه ادامه دهد.

 داود باقری در گفتگو با خبرنگار سایر حوزه‌های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  افزود: بهداد سلیمی تمرینات سبک، فیزیوتراپی و تغذیه روانشناسی را پشت سر میگذارد و روند بهبودی وی خوب پیش می رود و یک ماه دیگر بررسی جامع تری از وضعیت بهداد خواهیم داشت که در صورت صلاحدید از فروردین 95 وزنه زدن را آهسته آهسته شروع کند.

باقری در خصوص شرایط محمدپور اشاره کرد: روز گذشته در محل فدراسیون پزشکی ورزشی جلسه ای در این مورد تشکیل شد، در این نشست پس از بحث و تبادل نظر علمی پیرامون نوع و میزان مصدومیت آرنج محمدپور با توجه به پیچیدگی و شدت آسیب دیدگی و همچنین بازگشت این وزنه بردار کشورمان پرداخته شد و قرار شد فدراسیون پزشکی ورزشی با ارسال اطلاعات پزشکی  وی از جراحان متخصص و فوق تخصص داخلی ومراکز معتبر امریکا و اروبا مشاوره بگیرد و تصمیمات نهایی در نشست بعدی اتخاذ شود.

وی در ادامه یادآور شد: با توجه به اینکه مصدومیت محمدپور نادر است باید جایی که عمل جراحی می کند، تضمین شود تا عمل وی با موفقیت انجام شود.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار