ایلام؛

بارش برف و کاهش محسوس دما در ایلام

مدیر اداره کل هواشناسی ایلام گفت: در حال حاضر دمای ایلام یک درجه بالای صفر است که در ساعات آینده دمای ایلام و شهرستان ایوان در گرمترین ساعات به یک درجه بالای صفر خواهد رسید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ مجتبی میهن پرست اظهار کرد: با توجه به ماندگاری هوای سرد و کاهش دما تا اواخر هفته جاری و وجود یخبندان، احتمال آسیب به تاسیسات آبرسانی، اختلال در تردد و افزایش مصرف حامل های انرژی دور از انتظار نیست و جهت رفع مشکلات ناشی از این هوای سرد تمهیدات لازم از جانب مردم و مسئولان اتخاذ شود.

وی گفت : این سامانه بارشی تا اوایل روز چهار شنبه ادامه دارد که با توجه به ریزش هوای سرد تراز میانی جو شرایط برای بارش برف در شهرهای شمالی استان و ایجاد یخبندان فراهم است.

رییس اداره فناوری هواشناسی ایلام گفت: در پی بارش های برف که از دیشب برخی نقاط استان ایلام را سفید پوش کرده است، بخش سیوان با 11 سانتی متر بیشترین بارش برف را به خود اختصاص داده است.

علی پالیزبان اضافه کرد: همچنین ارتفاع برف در ایوان 10 سانتیمتر و طولاب و بخش چوار نیز 7.5 سانتیمتر بود است و همچنین مقدار آب حاصل از برف در منطقه ایوان نیز 9.8 میلی متر بوده است.

انتهای پیام/ب

برچسب ها: هواشناسی ، برف ، دما ، کاهش ، ایلام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.