دیدار نماینده فدراسیون کشتی کره‌جنوبی با سرپرست فدراسیون ورزش‌های دانشگاهی

نماینده فدراسیون کشتی کره‌جنوبی با حضور در فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی ضمن بازدید از بخش‌های مختلف با علیزاده سرپرست این فدراسیون در خصوص ورزش دانشگاهی گفت‌وگو کرد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان در این دیدار علیزاده، سرپرست فدراسیون با ارائه گزارشی از فعالیت‌های این فدراسیون به خصوص در کشتی گفت: امیدوارم این نشست بتواند تقویت همکاری مشترک بین این دو کشور و همچنین توسعه و حفظ فرصت‌های لازم برای کسب تجربه اندوزی دانشجویان از طریق تبادل تجارب و ایده‌های ورزشی و تشویق دیگر دانشجویان برای حضور در رویدادهای ورزشی را فراهم کند.

وی افزود: امیدوارم با گسترش همکاری بین دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی ایران و کره‌جنوبی با هدف توسعه روابط بین‌الملل از طریق فعالیت‌های ورزشی و آموزشی، برگزاری کارگاه‌های علمی ورزشی اردوهای مختلف مشترک و برگزاری مسابقات چند جانبه بین دانشگاه‌های این دو کشور با یکدیگر فراهم گردد.

در ادامه «هان یونگ سانن ضمن تشکر از حضور کاروان دانشجویان ایران در بیست و هشتمین یونیورسیاد دانشجویان جهان و تبریک موفقیت‌های کسب شده گفت: هدف ما این است که راهکارهایی پیدا کنیم که بتوانیم روابط ورزشی دو کشور را گسترش دهیم و امیدوارم با توجه به پتانسیل بالای کشور ایران شاهد همکاری‌های بیشتر در تمام زمینه‌ها بوده و از امکانات یکدیگر استفاده بهتر ببریم.

وی همچنین خواستار برگزاری اردوی تیم ملی دانشجویان کره جنوبی در ایران بود و از تیم ملی کشتی دانشجویان ایران دعوت کرد تا اردوی مشترکی را در کشور کره برگزار کند. هان یونگ سان از کشتی‌گیران و مربیان سابق تیم ملی کره‌جنوبی است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار