زنجان؛

تردد در برخی محور های استان زنجان فقط با زنجیر چرخ امکانپذیر است

مسئول مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان با اشاره به بارش برف و کولاک در همه محورهای استان گفت: تردد دربرخی محور های زنجان تنها با زنجیرچرخ امکان‌پذیر است

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛مسعود خوشکام گفت : با توجه به بارش برف در همه محورهای استان زنجان و لغزندگی سطح جاده‌ها از رانندگان خواست با رعایت سرعت مطمئنه ونکات ایمنی در محورهای استان تردد کنند.

مسئول مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان با اشاره به ادامه بارش برف و کولاک در برخی محورها گفت :تردد در محور زنجان – طارم، زنجان – دندی، زنجان – تهم – چورزق ، محور دندی – تخت سلیمان ابهر –خدابنده ،زنجان – قزوین حد فاصل کیلومتر 20 تا 40 وآزاد راه زنجان- تبریز انتهای حوزه تنها با زنجیرچرخ امکان‌پذیر است.

وی به تلاش راهداران برای بازگشایی محورهای استان زنجان اشاره کرد و گفت :برف‌روبی و نمک‌پاشی در محورهای اصلی و فرعی استان زنجان آغاز شده است.

وی با اشاره به اینکه به‌همراه داشتن زنجیرچرخ در همه محورهای استان زنجان الزامی است، افزود: از تردد خودروها فاقد زنجیرچرخ خودداری می‌شود.

خوشکام افزود: با توجه به ناپایداری وضعیت جوی هوا به همراه داشتن تجهیزات ایمنی و گرمایشی در محورهای کوهستانی از جمله نکاتی است که باید توسط رانندگان رعایت شود.

وی از مسافران خواست پیش از آغاز سفر از وضعیت محورهای استان زنجان اطلاع پیدا کنند و افزود: تلفن گویای 141، تلفن 1816 و سامانه پیامکی 1000241141 پل ارتباطی مردم با مرکز مدیریت راه‌های استان زنجان است.


انتهای پیام/ت

برچسب ها: تردد ، زنجان ، زنجیرچرخ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.