ساری؛

شرکت 12 استان کشور در جشنواره فرهنگی هنری هزار سنگر آمل

12 استان کشور در جشنواره فرهنگی هنری هزار سنگر آمل شرکت کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، دبیر جشنواره فرهنگی هنری هزار سنگر آمل با اعلام اینکه از ۱۲ استان کشور در این همایش شرکت ‌کننده داشتیم، گفت:۴۵۶ اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد که تمامی اثرها از سوی هیئت‌داوران موردبررسی قرار گرفت.

مجید یل افزود: این جشنواره دارای چهار بخش عکس، وبلاگ، پوستر و شعر بوده و یک بخش ویژه دانش‌آموزی که در رشته نقاشی بوده برگزار شد که در هر بخش سه نفر اول انتخاب شدند.

دبیر اجرایی جشنواره هزار سنگر با اشاره به نفرات برتر این جشنواره گفت: در بخش وبلاگ نویسی محمد زمانیان، محمد اسحاقی و مجتبی فرزانه به ترتیب اول تا سوم را از آن خود کردند، در بخش شعر علی محمدی، ابوالفضل عباس زاده و ذبیح اله سیف لیتکوهی از آمل به ترتیب مقام اول تا سوم این بخش را به دست آوردند، همچنین در بخش پوستر محمدتقی پور از استان تهران توانست مقاوم اول این بخش را به دست آورد و نرگس فیروزی مقدم و طیبه مزین تبار از آمل دوم و سوم شدند.

وی افزود: در بخش عکس بهروز خسروی از شهرستان آمل، زکیه بابجانی و زهرا محمدی از ساری مقام اول تا سوم این بخش را کسب کردند، در بخش نقاشی که ویژه دانش آموزان برگزارشده بود ترنم ذبیحی، سید معین مرعشی، عسل فیروزی به ترتیب به عناوین اول تا سوم دست یافتند.

مجید یل به جوایز نفرات اول تا سوم اشاره کرد و یادآور شد: به نفرات اول هر بخش یک عدد سکه نیم‌بها ویک عدد ربع‌سکه به همراه تندیس طلایی هزار سنگر، به نفر دوم یک عدد نیم‌سکه وبه نفرات سوم یک عدد ربع‌سکه به همراه لوح تقدیر اهدا شد.

انتهای پیام/ی

برچسب ها: ساری ، شرکت ، جشنواره ، فرهنگی ، هنری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.