کرمان؛

بزرگترین دغدغه مقام عظمای ولایت حضورحداکثری مردم پای صندوق هاست

رییس دادگستری شهرستان راور گفت: بزرگترین دغدغه مقام عظمای ولایت حضور حداکثری مردم پای صندوقهای رأیست که لازمه با بستر سازی مناسب و پرهیز از هر تنشی این مهم برآورده شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛ حجت الاسلام محمود محمدی در سومین جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرائم انتخاباتی گفت : پیشینه برگزاری انتخابات در این شهرستان بسیار درخشان و به دور از هر نوع جرم و دسیسه می باشد اما بایستی تا زمان روشن شدن نتیجه نهایی انتخابات کلیه فعالیت های انتخاباتی رصد شود.

وی افزود: شرایط فعلی کشور ایران دل مشغولی بزرگ برای دشمنان بوده و جهت جبران ضعف خود از هر طریق ممکن سعی در کارشکنی و ایجاد شکاف بین اقشار مختلف جامعه را دارند و تمامی امکانات و جهیزات خود را در این زمینه به کار گرفته اند .

حجت الاسلام محمدی خاطرنشان کرد: آینده سیاسی کشور جمهوری اسلامی ایران در گرو برگزاری انتخابات سالم و مردمی است و از این رو نباید از دسیسه های دشمنان غافل شد.

وی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری تصریح کرد : بزرگترین دغدغه مقام عظمای ولایت حضور حداکثری مردم در پای صندوقهای رای است و لازم است تا با بستر سازی مناسب و پرهیز از هر نوع تنش این مهم را براورده ساخت.

حجت الاسلام محمدی افزود: باید توجه داشت تمام کاندیداها از فیلتر شورای نگهبان عبور کرده و معیار لازم را جهت سمت نمایندگی اخذ نموده اند و از این رو تخریب شخصیت و بازی با آبرو و حیثیت افراد کاری مذموم و ناپسند است.

وی خاطر نشان کرد: نباید در امر انتخابات اعمال سلیقه شخصی نمود و مسائل خطی و جناحی را در سرنوشت این مملکت که وامدار خون شهدای جنگ و انقلاب است دخالت داد .

محمدی نوع رفتار و عملکرد مسئولان را مهم دانست و افزود : هدف، حضور مردم در این صحنه بزرگ سیاسی است و بر همین اساس نوع برخورد و عملکرد مسئولان و مردم داریشان نقش بزرگی در تحقق هدف ایفا می کنند.

انتهای پیام/ی

برچسب ها: حضور ، انتخابات ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.