گلایه مربی تیم ملی آکروژیم:

در لیست اعزام‌های برون مرزی جایی ندارم

مربی تیم ملی آکروژیم کشورمان از فدراسیون ژیمناستیک برای اعزام نکردن او به مسابقات برون مرزی گلایه کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان علی اصغر بخشی پور مربی تیم ملی آکروژیم کشورمان است او پیش از این ساکن هلند بوده است و در سال 1996 تا 1998 قهرمان کشور هلند در این رشته شده است او از سال 80 وارد ایران شد و از سال 85 در رشته  آکروژیم فعالیت خود را آغاز کرد.
 
علی اصغر بخشی پور در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: تیم دو نفره آکروبات کشورمان فروردین ماه در مسابقات جهانی چین که یکی از معتبرترین مسابقات فدراسیون جهانی FIG است شرکت خواهند کرد.
 
وی ادامه داد:در اردوهای آکروژیم به عنوان مربی در تیم حضور دارم از زندگی خصوصی، کلاسهایم و دانشگاهم می گذرم و با تمام قوا در اردو حاضر می‌شوم اما فدراسیون در زمان اعزام تیم مرا از همراهی با تیم محروم می کند.
 
بخشی پور تصریح کرد:فدراسیون دلیل این موضوع را کمبود بودجه اعلام میکند برای مسابقات پیش رو در چین نیز نام من به عنوان مربی به فدراسیون جهانی داده نشد و پس از مهلت ثبت نام فدراسیون نام مرا به لیست اضافه کرد که با توجه به پایان مهلت ثبت نام مشخص نیست مورد قبول فدراسیون جهانی قرار بگیرد.
 
مربی تیم آکروژیم درباره وضعیت این رشته در ایران افزود: هم اکنون آکروژیم ایران در رده دوم آسیا قرار دارد، این رشته نیاز به جسارت بر خود دارند زمانی که مربیان هلندی و سوئیسی به ایران آمدند همگی معتقد بودند ایرانیان از لحاظ فیزیک بدنی و جسارت در سطح بالایی هستند.
 
وی در خصوص مشکلات پیش رو آکروژیم اظهار کرد:آکروژیم بر روی پیست زمینی اجرا می شود و مشکلی برای مسائل سخت افزاری نداریم اما برای آموزش به وسایل کمک آموزشی نیازمندیم که آن هم پر هزینه نیست.
 
مشکل ما کمبود بودجه در فدراسیون است متاسفانه آکروژیم در اولویت آخر فدراسیون قرار دارد.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار