قم؛

کسب مدال برنز تکواندوکار قمی در مسابقات آزاد کشور

جمشیدی رئیس هیئت تکواندوی استان قم گفت: تکواندوکار قمی مدال برنز مسابقات آزاد کشور را بر گردن انداخت.

کسب مدال برنز  تکواندوکار قمی در مسابقات آزاد کشوربه گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از قم، تیم اعزامی تکواندوی قم در در مسابقات تکواندو قهرمانی آزاد کشور در بخش مردان موفق شد به یک مدال برنز با ارزش دست پیدا کند.

جمشیدی رئیس هیئت تکواندوی استان قم بیان کرد: این مسابقات با حضور بیش از۵۰۰ تکواندوکار از استان‌های مختلف کشور برگزار شد و تیم هیئت تکواندوی استان قم توانست صاحب عنوان قهرمانی این مسابقات شود.

وی افزود: علی بختیاری مدال آور تیم تکواندوی قم بود که در وزن منهای۷۴کیلوگرم با وجود شایستگی نتوانست در مسابقه نیمه نهایی پیروز میدان شود و به کسب عنوان سوم و مدال برنز بسنده کرد.

وی عنوان کرد: تکواندوی استان قم در یک سال اخیر شرایط خوبی را تجربه کرده است و تیم‌های قمی در لیگ‌های مختلف کشور حضور دارند اما هنوز از نظر تعداد ورزشکار در شرایط ایده آلی که مد نظر ماست قرار نداریم.

وی تصریح کرد: تعداد باشگاه‌های تکواندو در قم کافی نیست زیرا مربی کافی و آموزش دیده در تکواندوی قم وجود ندارد و از همین رو به دنبال افزایش تعداد مربیان با برگزاری دوره‌های رسمی مربیگری هستیم.

در پایان خاطر نشان کرد: در برخی از نقاط شهر از نظر اقبال عمومی به رشته تکواندو و نیز باشگاه‌های مربوط به این رشته شرایط بهتری داریم اما تعداد باشگاه‌ها باید در سطح شهر به پراکندگی برسد تا از ظرفیت‌های عمومی همه مناطق استفاده شود.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.