قزوین ؛

جذب سرمایه گذار در قزوین در اولویت قرار گیرد

معاون برنامه ریزی و اشتغال استانداری قزوین گفت: با توجه به سفر هیئت تجاری سنگاپور به قزوین باید بسترهای لازم برای جذب سرمایه گذاری در استان فراهم شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ؛ عباسعلی درافشانی اظهار کرد: این هیئت تجاری با هماهنگی های معاونت علمی ریاست جمهوری و وزارت فناوری اطلاعات و ارتباطات فردا وارد قزوین می شود.

وی افزود: هیئت سنگاپوری به عنوان یک شرکت مشاور و جذب سرمایه گذاریهای آسیای شرقی و اروپایی در زمینه ایجاد شهرکهای صنعتی، پارکهای علم و فناوری، پیشرفت اقتصادی و زیباسازی شهری و ارتباط نزدیک با داروسازن فعالیت دارد.

معاون برنامه ریزی و اشتغال استانداری با اشاره به موفقیت های برجام به فرصت های پساتحریم اشاره کرد و گفت: این سفر به عنوان یک فرصت شناخته می شود و باید به صورت هوشمندانه از فرصت پیش آمده برای معرفی ظرفیت ها و توانمندی های استان و جذب سرمایه گذار بهره برد.

درافشانی در ادامه بیان کرد: در ابتدا این هیئت تجاری، نشست کارشناسی با مدیران و مسئولین ذیربط خواهد داشت و سپس با هدف ارائه گزارش و تصمیم گیریهای نهایی با استاندار دیدار خواهند کرد.

وی یادآور شد: همچنین این هیئت تجاری در ادامه از پارک علم و فناوری امام خمینی (ره) و مرکز رشد واحدهای فناور دانشگاه آزاد اسلامی قزوین و چندین طرح و پروژه دیگر و اماکن تاریخی استان بازدید خواهد کرد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.