اصفهان؛

كشف 21 وسيله نقليه مسروقه در اصفهان

21 دستگاه وسيله نقليه مسروقه طي 24 ساعت گذشته توسط ماموران پليس مركز استان كشف و تعدادي سارق دستگير شدند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، سرهنگ "حسن ياردوستي" فرمانده انتظامي شهرستان اصفهان اظهار داشت: طرح عملياتي مبارزه با سرقت وسايل نقليه به مدت 24 ساعت در سطح شهرستان اصفهان به اجرا گذاشته شد.

وي بيان كرد: مأموران كلانتري ها و پاسگاههاي تابعه و نيروهاي يگان امداد اين شهرستان توانستند با كنترل پاركينگ ها، توقف گاه ها و محورهاي مواصلاتي، 21 وسيله نقليه را کشف کنند.

فرمانده انتظامي شهرستان اصفهان عنوان كرد: از اين تعداد دو دستگاه خودرو و 19دستگاه موتورسيكلت بود كه اقدام لازم براي سير مراحل اداري و تحويل آن به مالباختگان انجام شد.

وی خاطر نشان كرد: با اجراي اين طرح، ماموران پليس مركز استان، با تشكيل تيم هاي عملياتي، تعدادي سارق را دستگير و برای سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضايي دادند.

یاردوستی با بيان اينكه اجراي اين طرح سبب پيشگيري از سرقت هاي احتمالي ديگر در سطح شهرستان خواهد شد، گفت: از شهروندان انتظار داريم در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه فعاليت غيرقانوني و مجرمانه توسط افراد فرصت طلب و قانون گريز، مراتب را در اسرع وقت از طريق تلفن فوريت هاي پليسي 110 اعلام کنند تا نسبت به شناسايي جرم و دستگيري مجرمان و متخلفان اقدام شود.


انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.