مشهد؛

راه اندازی سامانه پیامکی اطلاع‌رسانی تخلفات در مشهد

سخنگوی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد از راه‌اندازی سامانه اطلاع‌رسانی از وضعیت تخلفات ترافیکی به صورت پیامکی در کمتر از دو دقیقه خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  مشهد، مجید بخت‌آزما با بیان این مطلب گفت: سامانه اطلاع‌رسانی از وضعیت تخلفات ترافیکی با هدف اطلاع‌رسانی سریع تخلفات رانندگان مشهدی از شهریورماه 94 راه‌اندازی شده که به محض ثبت تخلف توسط دوربین‌ها، پیامکی با عنون «اطلاعیه» در کمتر از 2 دقیقه به صاحب خودرو ارسال می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: در حال حاضر یک میلیون و 200هزار خودرو با پلاک مشهد در این کلانشهر تردد می‌کنند که اطلاعات حدود 80 درصد از صاحبان خودرو شامل شماره تلفن و پلاک را در اختیار داریم.

سخنگوی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد به نصب 380 دستگاه دوربین در شهر اشاره کرده و گفت: 270 دستگاه دوربین نظارتی و 110 دستگاه دوربین نیز مخصوص ثبت تخلفات است که در صورت بروز تخلفات رانندگی، در کمتر از 2 دقیقه تخلف را به تلفن همراه صاحب خودرو پیامک می‌کند.

وی عمده تخلفاتی که در این مدت پیامک شده را سرعت غیرمجاز بیش از 80 کیلومتر و ورود به طرح ترافیک عنوان کرده و گفت: ارسال پیامک شامل پلاک‌های تهران و سایر شهرستان‌هایی که در مشهد تردد می‌کنند، نمی‌شود.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.