اصفهان؛

والیبال اصفهان در اسارت فوتبال

اگر مدیران عامل باشگاه ذوب‌آهن و سپاهان تنها یک سوم پول‌هایی که خرج فوتبال می‌کنند، صرف رشته والیبال کنند والیبال هم می تواند مقام‌آور شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، از اصفهان، غلامحسین هژبرپور در خصوص فعالیت‌های هیئت والیبال این استان اظهار داشت: امسال در پنج رده سنی و در دو گروه پسران و دختران نمایندگانی از استان اصفهان در مسابقات قهرمانی کشور حضور داشتند که در تمام رده‌های سنی موفق به کسب مقام شدیم.

وی ادامه داد: در مسابقات قهرمان کشور در هر پنج رده سنی مینی والیبال، آتیه‌سازان، نوجوانان، جوانان و امید دختران، اصفهان مقام نخست را به دست آورد. در همین مسابقات در گروه پسران، در رده‌های سنی آتیه‌سازان، نوجوانان و جوانان اصفهان صاحب سه مقام شد.

دبیر هئیت والیبال استان اصفهان در مورد دعوت ورزشکاران اصفهانی به تیم ملی بیان داشت: در بخش بانوان برای دعوت به تیم ملی بسیار موفق بوده‌ایم. در رده نوجوانان 6 والیبالیست دختر، در رده جوانان 5 والیبالیست دختر و در رده بزرگسالان 8 والیبالیست دختر از اصفهان به تیم ملی دعوت شده‌اند. در بخش پسران، در رده سنی بزرگسالان 3 بازیکن به تیم ملی دعوت شده‌اند و جزو 12 نفر بازیکنان تیم ملی هستند.

هزبرپور گفت: فریبا صادقی نایب‌رئیس هیئت والیبال استان که امسال به عنوان سرمربی تیم ملی جوانان دختر انتخاب شد تاکنون چهار اردوی تیم ملی جوانان را با موفقیت در اصفهان برگزار کرده است.

وی در مورد حضور نمایندگان اصفهان در لیگ برتر والیبال افزود: در بخش بانوان خوشبختانه تیم ذوب‌آهن نماینده اصفهان در مسابقات لیگ برتر است و در نیم‌فصل اول توانسته در رده دوم جدول قرار بگیرد. اما در بخش مردان متأسفانه نماینده‌ای از اصفهان برای شرکت در لیگ برتر نداشتیم و دلیل آن هم فقط نبود حامی مالی بوده است.

دبیر هیئت والیبال استان اصفهان تصریح کرد: باید از مدیران عامل باشگاه ذوب‌آهن و سپاهان خواسته شود تنها یک سوم پول‌هایی که خرج فوتبال می‌کنند، صرف رشته والیبال کنند تا والیبال هم بتواند مقام‌آور شود. متأسفانه مدیران تنها در فوتبال تیمداری می‌کنند و هیچ علاقه‌ای به ورزش والیبال نشان نمی‌دهند.

وی ابراز داشت: ما جلسات مکرری با سعید آذری و مهرزاد خلیلیان مدیرعامل پیشین سپاهان داشتیم و با خواهش و تمنا خواستیم که از والیبال اصفهان، که همیشه مهد والیبال بوده است حمایت کنند اما گفتند پول نداریم و حمایتی از والیبال نداشتند.

هژبرپور در خصوص منبع درآمدزایی هیئت والیبال استان افزود: هیئت والیبال اصفهان با مشکلات مالی مواجه است. در سال‌های گذشته سالن شهید صفوی‌پور در خیابان امیرحمزه را به صورت آزاد در اختیار هیئت قرار می‌دادند که از اجاره دادن سانس‌های آن، برای هیئت درآمدزایی می‌کردیم. اما امسال اداره‌کل این سالن را به صورت مزایده در اختیار هیئت قرار داد و مبلغ 40 میلیون تومان برای اجاره آن از هیئت والیبال گرفت که امیدوار هستیم این موضوع تکرار نشود و در سال آینده این سالن را به صورت آزاد در اختیار هیئت بگذارند تا به جای پرداخت اجاره، بتوانیم در این سالن سازندگی داشته باشیم و مبحث آموزش والیبال را شروع کنیم.

وی گفت: امسال برخلاف میل باطنی و برای اینکه بتوانیم هزینه اجاره سالن را به اداره‌کل بپردازیم، سانس‌های سالن را اجاره دادیم.

انتهای پیام/پ
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.