هزینه‌های بالای چاپ ناشران را بی‌رغبت کرد

هزینه‌های بالای چاپ سبب شده ناشران نسبت به چاپ کتاب رغبت چندانی نداشته باشد.

رضا اسماعیلی شاعر در گفتگو با خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص دلیل منتشر نکردن مجموعه شعرهای در دست چاپ خود گفت: چندین مجموعه شعر در دست انتشار دارم؛ اما تا کنون با هیچ ناشری در این خصوص صحبت نکردم. به دلیل آنکه شرایط نشر و چاپ اثر مناسب نیست. از طرف دیگر ناشران نیز به دلیل هزینه‌های بالای چاپ رغبت چندانی به چاپ کتاب ندارند.
 
وی افزود: هم‌اکنون مجموعه شعرهایم را آماده می‌کنم و آن‌ها را در فرصتی مناسب منتشر خواهم کرد. یکی از این مجموعه شعرها، آثارم در قالب سپید را در برمی‌گیرد. این شعرها با مضامین اجتماعی سروده شده‌اند. هنوز عنوان مشخصی برای آن انتخاب نکرده‌ام.
 
این شاعر در خصوص انتشار غزلهایش اظهار داشت: مجموعه شعر دیگرم سروده‌هایم در قالب غزل را شامل می‌شود. این غزل‌ها در دو سال اخیر سروده شده است. در کنار آن مجموعه رباعی‌ام را نیز منتشر خواهم کرد.
 
اسماعیلی ادامه داد: درباره عنوان غزل‌ها و رباعی‌هایم هنوز تصمیم قطعی نگرفته‌ام، این غزل‌ها با مضامین آزاد گفته شده است. البته در آن بیشتر به مضامین اجتماعی پرداخته‌ام. در کنار این مضامین مضمون‌هایی چون ادبیات پایداری و دفاع مقدس به همراه تعدادی شعر‌ آیینی در غزل‌هایم به چشم می‌خورد.
 
وی تصریح کرد: در رباعی‌هایم بیشتر به بیان مضامین دینی و آیینی می‌پردازم. این مضامین از آموزه‌های دینی متأثر شده است.
 


انتهای پیام/ 


 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار