کرمان؛

برگزاری بزرگترین رویداد حفظ قرآن کشور در اسفندماه

معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف کرمان از برگزاری آزمون چهارمین دوره طرح تربیت حافظان و قاریان قرآن کریم در اسفند ماه امسال خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حجت الاسلام سید رضا فاطمی گفت: آزمون پایانی طرح تربیت حافظان و قاریان قرآن کریم از اوایل اسفند ماه سال جاری برگزار می شود

وی از طرح تربیت حافظان و قاریان قرآن کریم بعنوان بزرگترین رویداد حفظ قرآن کشور یاد کرد وافزود: این طرح در راستای منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مبنی بر تربیت 10 میلیون حافظ و قاری قرآن کریم در کشورشکل گرفت کهبا توجه به این امر خطیر، تربیت یک میلیون حافظ و قاری از جمله اهداف و برنامه ریزی های کلان سازمان اوقاف و امور خیریه کشور می باشد.

وی تصریح کرد : در برگزاری مرحله چهارم این طرح بیش از 13 هزار نفر در سامانه جامع طرح حفظ شرکت کردند و در حال حاضر کلاسهای این طرحدر بیش از 121 پایگاه مستقر در آستان امامزادگان ،مساجد،و کانون های فرهنگی و مذهبی زیر نظر 303 مربی مجرب و آموزش دیده در حال برگزاریست.

حجت الاسلام فاطمی، از برگزاری آزمون پایانی مرحله چهارم از اوایلاسفند ماه سال جاری خبر داد و افزود: این آزمون به دو صورت شفاهی و کتبی برگزار خواهد شدکه آزمون شفاهی این طرح از اول اسفند ماه تا 13 اسفند ماهو آزمون کتبی در روزچهاردهماسفند ماه همزمان با سراسر کشوربرگزار می شود.

این مسئول افزود: کسانی که بتوانند 70 درصد نمرات مجموع آزمون شفاهی و کتبی را کسب نمایند موفق به دریافت گواهی نامه آموزشی کلاس هایاین طرح خواهند شد.

حجت الاسلام فاطمی یادآور شد:تا کنون با برگزاری چهار دوره متوالی این طرح در کرمانبیش از 23 هزار نفر شرکت کننده نسبت به حفظ و آموزش کلام وحی در کلاس های این طرح حضور داشته اند .

انتهای پیام/ی

برچسب ها: رویداد ، قرآنی ، کشور ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.