لرستان؛

برگزاری سومین مرحله آزمون تخصصی مدیران لرستان

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش لرستان گفت: مدیریت دانش ، فرایندی برای کسب ، گزینش و سازماندهی‌ اطلاعات مورد نیاز سازمان است.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ اردشیر افزود :اگر مدیریت آموزشی با دانش تلفیق شود آموختن پویا، برنامه‌ریزی‌ راهبردی و تصمیم‌گیری علمی را تسهیل می کند .

وی ادامه داد:دانش تخصصی و صلاحیت حرفه ای مدیران یک ضرورت غیر قابل انکار است .

 معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش لرستان ،در ادامه به تغییر و تحولات دانش و اطلاعات در دنیای کنونی اشاره کرد و گفت : خلاقیت ،نوآوری ،پویایی و کارآمدی تنها با مدیریت دانش و صلاحیت حرفه ای مدیران امکان پذیر است .

اردشیر افزود : در این 3مرحله 1500مدیر مستقل آموزشی در آزمون تخصصی شرکت خواهند کرد و حدنصاب علمی این آزمون در مراحل 3گانه به ترتیب 60 ،70 و 80درصد است .

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش لرستان در ادامه گفت : کسب حد نصاب علمی این آزمون برای مدیران ضروری است و چنانچه مدیری بتواند در یکی از این 3مرحله حدنصاب علمی را کسب کند از شرکت در سایر مراحل معاف خواهد شد . وی هم چنین به برگزاری آزمون تخصصی دبیران در آینده خبر داد و گفت : صلاحیت حرفه ای و دانش تخصصی یک ضرورت است و دبیران هم در رشته تخصصی خود باید از روش های نوین تدریش و جدیدترین یافته های علمی استفاده کنند .

اردشیر پیاده‌سازی فرایند مدیریت دانش را گام‌به‌گام برشمرد و گفت : آموزش مفاهیم و جلب نظر مدیران، ارزیابی سطح دانش سازمان، تشکیل تیم دانش، تدوین چشم‌انداز دانش و اجرای طرح مدیریت دانش به صورت عملیاتی از جمله مراحلی است که گام به گام اجرا می شود .

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.