ایرانیان: نفت بهترین تصمیم را برای لژیونر شدن امیری می گیرد

سرپرست تیم فوتبال نفت تهران گفت: باشگاه با در نظر گرفتن منافع تیم و وحید امیری بهترین تصمیم را برای لژیونر شدن امیری می گیرد.

ایرانیان: نفت بهترین تصمیم را برای لژیونر شدن امیری می گیردرحیم ایرانیان در گفت و گو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره پیشنهادات خارجی وحید امیری هافبک ملی پوش تیم نفت اظهار کرد: وحید امیری از چند باشگاه آسیایی پیشنهاد دارد و با توجه به این که وی از لحاظ اخلاقی و فنی یکی از نخبه های فوتبال ایران محسوب می شود، باشگاه نفت هر تصمیمی که با صلاح این بازیکن باشد را اتخاذ کرده و مانعی برای پیشرفت امیری نمی‌شود.
 
وی افزود: با توجه به این که امیری تنها تا پایان فصل با نفت قرارداد دارد، مسئولان باشگاه منافع تیم و بازیکن را در نظر میگیرند و بهترین تدبیر را برای لژیونر شدن وی یا ادامه بازی در نفت اخذ می کنند.
 
ایرانیان در ادامه خاطر نشان کرد:به هر حال تا زمانی که وضعیت لژیونر شدن امیری از سوی باشگاه بررسی می شود وی با قدرت در تمرینات نفت شرکت می کند و با توجه به ویژگی‌های منحصر به فرد اخلاقی وی، هیچ گاه انگیزه امیری برای شرکت در تمرینات تیم ها کم نمی‌شود.
 
سرپرست تیم فوتبال نفت تهران گفت:باشگاه نفت از درآمدزایی برای لژیونر شدن بازیکنان خود و پیشرفت آنها استقبال می کند اما تمام جوانب این امر در نظر گرفته می شود و بدون منطق نباید گامی برداشت.
 
ایرانیان در خصوص نیمکت نشینی علیرضا بیرانوند در دیدار مقابل سیاه جامگان اظهار داشت: بیرانوند سرمایه باشگاه نفت است و با روحیه ای خوب نیست به قبل در تمرینات تیم شرکت می کند، وی در هفته‌های آتی با تشخیص منصوریان به ترکیب اضافه می شود.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار