هلاکت 3 سرکرده داعش در لیبی/ وحشت دیگر سرکردگان از "شکارچی دلاور داعش"

سرکردگان گروه تروریستی داعش در لیبی با حس ترس از یک تک تیراندازِ به نام "شکارچی داعش" زندگی می کنند.

هلاکت 3 سرکرده داعش در لیبی/ وحشت دیگر سرکردگان از به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از دیلی میل، به دنبال گسترش شایعاتی در خصوص هلاکت 3 سرکرده گروه تروریستی داعش ظرف 10 روز گذشته بوسیله تک تیراندازهای ماهر، دیگر سرکردگان این گروه تروریستی با ترس از مرگ گذران زندگی می کنند. یکی از این تک تیراندازهای شجاع بوسیله مردم لیبی "شکارچی داعش" نام گرفته است.

گزارشها حاکی از آن است که سرکردگان این گروه تروریستی در شهر سرت لیبی – محل تولد معمر قذافی – یک به یک به هلاکت رسیده اند. 

نخستین سرکرده این گروه تروریستی که بوسیله "شکارچی داعش" به هلاکت رسید "حامد عبد الهادی" نام داشت و 13 ژانویه سال جاری میلادی (23 دی 94) به هلاکت رسید. حامد عبدالهادی یکی از مقامات دادگاه داعش بود. "ابو محمد درناوی" نیز 19 ژانویه (29 دی 94) به هلاکت رسید. تازه ترین خبرها از هلاکت "عبدالله حامد الانصاری" در 23 ژانویه (3 بهمن 94) حکایت دارد.

برخی منابع خبری اعلام کرده اند اینگونه اقدامات ضد داعش پیشتر نیز رخ داده است. در ماه ژوئیه سال گذشته میلادی (مرداد 94) نیز یکی از واعظان گروه تروریستی داعش به هلاکت رسید.

اخبار منتشر شده در رسانه های اجتماعی نیز حاکی از آن است که این تک تیرانداز به قهرمانی برای مردم لیبی تبدیل شده است. گروه تروریستی داعش در شهر "سرت" حدود 3 هزار نیرو دارد. عناصر این گروه تروریستی قوانین سخت گیرانه ای علیه مردم این شهر اعمال کرده اند. گروه تروریستی داعش از سال گذشته میلادی کنترل شهر "سرت" لیبی را به دست گرفت.

انتهای پیام/
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار