سردار فضلی؛

امروز بصیرت و نگاه شهدای ما فراملی و فرامرزی است

سردار فضلی گفت: اگر امروز جوانان ما همت نمی‌کردند، خدا می‌داند چه بر سر اسلام می‌آمد.

امروز بصیرت و نگاه شهدای ما فراملی و فرامرزی است
به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان سردار علی فضلی جانشین سازمان بسیج مستضعفین در مراسم یادبود شهید مدافع حرم امیر لطفی گفت: اگر امروز جوانان ما همت نمی‌کردند، خدا می‌داند چه بر سر اسلام می‌آمد، شهدای امروز والامقام‌تر از شهدای دفاع مقدس هستند، امروز بصیرت و نگاه شهدای ما فراملی و فرامرزی است. ما باید شهدا و خانواده‌های آنها را تحصیل کنیم. شهدا اتفاقی به شهادت نمی‌رسند، بلکه پیرو خط مشی و آرمانی که دارند به شهادت می‌رسند.

سردار فضلی با اشاره به خاطره‌ای چرایی دفاع از حرمین سوریه را اینچنین بازگو کردند: در سال 68 شرایط سختی بین حزب الله و حرکت عمل در لبنان به وجود آمده بود. ما سفری به آنجا داشتیم. خدا را شکر مشکلات حزب الله و حرکت عمل به خوبی تمام شد. در روز 13 خردادماه ما در جنوب لبنان بودیم، به ما خبر رسید که بسوی بیروت بازگردیم. در راه بازگشت از تمامی این بازرسی‌ها حال امام را جویا می‌شدیم. اما کسی جواب نمی‌داد. هیچ گونه وسیله ارتباطی در اختیار نداشتیم. زمانی که به بیروت رسیدیم، پیغام رسید که به دمشق بازگردید و به دمشق بیایید. بعد از نمازصبح به دمشق رسیدیم. ساعت 7 صبح به یک رادیو دسترسی پیدا کردیم و بعد از روشن کردن آن شنیدیم که رادیو قرآن پخش می‌کند که همگی دچار استرس شدیم تا اینکه مجری خبر رحلت امام را به زبان آورد. حال همه ما دگرگون شد. راه چاره را در متوسل شدن به حرم حضرت زینب (س) دیدیم. 

وی ادامه داد: در راه حرم که بودیم،  فقط گریه می‌کردیم، زمانی که به حرم رسیدیم هیچ‌کس جز بچه‌های ما در آنجا حضور نداشت، از صدای گریه و ناله بچه‌های ایرانی حرم حضرت زینب (س) پر از ماتم و اندوه شد، به طوری که تمامی مردم دمشق در حرم جمع شدند.

حزن و ماتم و اندوه تمامی دمشق را فراگرفت، پرچم‌های سیاه و صدای قرآن در همه‌ خانه‌های دمشق دیده می‌شد. مردم سوریه پیرو امام بوده و هستند، آنها به امام عشق می‌ورزیدند. همانطور که صبح روز 13 خرداد تلخ‌ترین واقعه زندگی‌مان را رقم زد، ساعت8 همان شب شیرین‌ترین خاطره زندگی‌مان رقم خورد که مجلس خبرگان رهبری حضرت آیت الله خامنه‌ای را به جانشینی امام منصوب شد.

سردار فضلی در پایان خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران صاحب دارد و آرمانی مشخص که برای رسیدن به این آرمان تا پای جان ایستاد.

انتهای پیام/

برچسب ها: جوانان ، اسلام ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار