روزهای شکست امیر ارسلان فوتبال ایران

پدیده فوتبال ایران در بحرانی ترین شرایط فوتبالی خود از نظر روحی به سر می‌برد.

روزهای شکست امیر ارسلان فوتبال ایرانبه گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان امیر ارسلان مطهری پدیده لیگ چهاردهم فوتبال ایران که با درخشش در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا مورد توجه سایت‌های معتبر فوتبال قاره کهن قرار گرفته و جزو استعدادهای ناب این قاره معدنی شده بود در روزهای اخیر از نظر وضعیت روحی و روانی با دغدغه‌های جدی مواجه شده و در شکست مطلق به سر می برد.
 
امید اول خط حمله تیم ملی امید ایران که در نخستین دیدار شاگردان محمد خاکپور در رقابت های قهرمانی زیر 23 سال آسیا با یک گل و یک پاس گل نقشی غیر قابل انکار در پیروزی تیم کشورمان مقابل سوریه داشت پس از آن مسابقه با افت فاحشی مواجه شد و با وجود این که در دیدار برابر چین یکی از سه گل ایران را به ثمر رساند اما با خراب کردن موقعیت های مسلم گلزنی در دیدار برابر قطر و ژاپن، ناخواسته به مانعی برای صعود ایران به جمع چهار تیم این رقابتها تبدیل گشت.
 
وی به خصوص در بازی با ژاپن 2 فرصت بسیار مناسب گلزنی را به دلیل استرس و کم تجربگی از دست داد تا ناکامی فوتبال ایران در راهیابی به معتبرترین رویداد جهان ورزش 44 ساله شود.
 
مطهری که با جدایی آلویس نانگ کامرونی به عنوان اصلی ترین مهره خط آتش نفتی‌های پایتخت تبدیل شده در نخستین بازی این تیم پس از بازگشت از قطر روز گذشته برابر سیاه جامگان عملکرد کاملا متناقض ارائه کرد.
 
وی در دقیقه 34 این بازی تک گل شاگردان منصوریان را از روی نقطه پنالتی را به ثمر رساند اما در دقیقه 85 و زمانی که فرصتی برای جبران باقی نمانده بود روی یک ضربه ایستگاهی به اشتباه دروازه خودی را باز کرد و 2 دستی سه امتیاز حساس این دیدار را به شاگردان فرهاد کاظمی تقدیم کرد.
 
همین گل به خودی یکی از بدترین اتفاقات فوتبالی مطهری را رقم زد،چرا که یکی از هواداران سیاه جامگان با الفاظی زشت عملکرد وی برابر تیم ملی امید ژاپن و سیاه‌جامگان را زیر سوال برد پدر مطهری نیز برای حمایت از پسرش به درگیری با آن هوادار پرداخت.
 
کادر فنی و بازیکنان نفت پس از پایان این دیدار در حفظ روحیه مطهری داشتند اما به طور حتم با توجه به اتفاقات اخیری که برای مهاجم 22 ساله نفت در روزهای اخیر به وجود آمده در آستانه مصاف با الجیش قطر در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان 2016 آسیا کار دشواری دارند.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار