بجنورد؛

برگزاری هزار برنامه ایام دهه فجر درخراسان شمالی

مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: در ایام مبارک دهه فجر هزار برنامه در استان برگزار می شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد، حجت الاسلام علی خادمی در نشست خبری در جمع خبرنگاران گفت: به مناسبت سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی هزار برنامه متنوع در استان برگزار می‌شود.

وی گفت: بهره برداری دو باب دبیرستان معارف اسلامی ، 21 باب خانه عالم، افتتاح مجتمع فرهنگی هنری در شهرستان ها از جمله برنامه های ایام دهه فجر در استان است.

وی اظهار داشت: گفتمان دینی با موضوعات انقلاب اسلامی، تشکیل حلقه‌های معرفتی، نشست ائمه جمعه و جماعات و روحانیون و مبلغین، شرکت تشکل‌های مردمی در نماز جمعه از جمله برنامه‌های این دهه است.

وی گفت:در حال حاضر 170 دانش آموز در حوزه معارف مشغول به تحصیل هستند که این آمار را تا چند سال آینده باید به 500 نفر برسانیم و 3باب دیگر به این مدارس اضافه کنیم.

مدیر کل تبلیغات اسلامی از اختصاص 120 میلیارد ریال اعتبار سفر رهبری به استان خبر داد و گفت : 82 میلیارد و 370 میلیون ریال در حوزه عمرانی در بخش های تجهیزات موسسات علوم قرآنی ،تجهیزات کتابخانه تخصصی حوزه دینی،ساخت خانه عالم جذب شده و تا پایان سال باقی اعتبارات جذب خواهد شد.

حجت الاسلام خادمی همچنین از اعزام ۳۵۰ مبلغ و مبلغه از حوزه علمیه قم و مشهد در دهه فجر خبر داد و افزود: این تعداد مبلغ در راستای تبیین اهداف و دستاوردهای انقلاب اسلامی به مدارس، دانشگاه‌ها و مساجد سطح استان اعزام می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه مبلغان با انجام رسالت درست خود نباید اجازه دهند که جوانان و نوجوانان ایران اسلامی از ارزش‌ها و آرمان‌های اصیل اسلامی دور شوند گفت: در ایام دهه فجر 4 نفر از مبلغات غیر ایرانی در مدارس، دانشگاه‌ها و مساجد خراسان شمالی برای 10 روز حضور خواهند یافت.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.