برنامه «روزآمد» ویژه دهه فجر روی آنتن می‌رود

برنامه «روزآمد» به مناسبت فرارسیدن ایام دهه فجر سفرنامه «نخل و دریا»" را تقدیم مخاطبان خود می کند.

امیرحسین خرمشاهی تهیه کننده برنامه «روزآمد» درخصوص بخش جدید این برنامه در ایام دهه فجر در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: برنامه «روزآمد» به مناسبت فرارسیدن ایام دهه فجر سفرنامه «نخل و دریا»" را تقدیم مخاطبان خود می کند. این سفرنامه روزآمدی روایت همت و تلاش مردم استان بوشهردر مسیر توسعه اقتصادی است که در بیست قسمت شش دقیقه ای از شنبه تا پنج شنبه ساعت 10 صبح ارائه خواهد شد.
 
وی ادامه داد: سفرنامه نخل و دریا به روایت رضا محمدنیا خواهد بود. در این بخش با کارخانه های دانش بنیان، صنایع دستی، گمرک وصادرات بندر بوشهر آشنا می شویم.

خرمشاهی خاطر نشان کرد: در این سفرنامه پیشنهادهایی جالب از جاذبه های گردشگری استان به بینندگان «روزآمد» ارائه می شود.
 
گفتنی است؛ برنامه «روزآمد» را می توان مجله اقتصادی شبکه پنج نامید که همه روزه از ساعت 7 الی 7:30 از شبکه پنج پخش می شود. از اهداف مهم این برنامه فرهنگ سازی در میان خانوارها، ایجاد بستر مناسب برای ورود افراد از سنین کودکی به کسب وکارومشاغل، از همه مهمتر مبارزه با مدرک گرایی وجایگزینی ان با مهارت کسب وکار وزندگی میتوان نام برد. «روزآمد» میزبان سفرنامه «نخل و دریا» می شود. سفرنامه «نخل و دریا» ازشنبه تا پنج شنبه ساعت ۱۰از شبکه پنج سیما پخش می شود.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.