از تنگناهای مالی تا مطالبه 30 میلیارد تومانی شهرداری ملارد

عضو شورای اسلامی شهر ملارد گفت: یکی از دغدغه های جدی شهرداری ملاردمشمول تنگناهای مالی و اعتباراتی می شود که با وصول مطالبات مدیریت شهری بخشی از مشکلات در این شرایط مرتفع خواهد شد.

حاجعلی بحری عضو شورای اسلامی شهر ملارد در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به ضرورت تأمین بودجه و اعتبارات برای پیش برد اهداف عمرانی در حوزه مدیریت شهری به عنوان مولفه ای برجسته و اثرگذار، اظهار کرد: درحال حاضر یکی از دغدغه های اصلی شهرداری ملارد به حوزه مالی و اعتباراتی باز می گردد.

وی افزود: مشکل مالی و اعتباری تنها به شهرداری ملارد منحصر نمی شود و به واقع بسیاری از شهرهای دیگر نیز با این مشکل مواجه هستند که استمرار وضعیت موجود می تواند خلل هایی جدی را در عرصه ارائه خدمات شهری ایجاد کند.

بحری گفت: در این شرایط وصول مطالبات شهرداری ملارد تا حدودی رفع کننده مشکلات در این بخش خواهد بود.

عضو شورای اسلامی شهر ملارد عنوان کرد: طبق برآوردها و ارزیابی های انجام شده میزان طلب شهرداری ملارد 30 میلیارد تومان برآورد شده که در شرایط فعلی رقم قابل توجهی به شمار می‌رود.

بحری گفت: البته تأمین و وصول این خبر نمی‌تواند نقطه عطفی در وضعیت و بنیه مالی شهرداری ملارد محسوب شود اما در رفع بخشی از نارسایی ها و دغدغه های موجود بی تأثیر نخواهد بود.

وی افزود: تمهیداتی برای دریافت مطالبات مد نظر قرار گرفته تا شرایط و بستر لازم برای اخذ طلب مذکور فراهم شود.

عضو شورای اسلامی شهر ملارد عنوان کرد: طلب ذکر شده بدون احتساب مطالبات موجود در کمیسیون ماده 100 و عوارض جرایم ساختمانی صادر شده در این کمیسیون است که با محاسبه آن، میزان مطالبات با افزایش هرچه بیشتری همراه خواهد شد.

بحری یادآور شد:بدهی شهرداری ملارد 10 میلیارد برآورد شده که امیدوارم با گشایش های مالی شرایط برای پرداخت بدهی ها به نحو مطلوب تری فراهم شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار