شهرکرد؛

راه نجات، تبعیت از ولایت است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین تأکید کرد: راه نجات، تبعیت از ولایت است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ حجت الاسلام محمدرضا تویسرکانی در سفر به شهرکرد و در جمع کارکنان سپاه قمر بنی هاشم (ع) استان چهارمحال و بختیاری گفت: اسلام، ولایت فقیه و مردم، از مبانی انقلاب اسلامی هستند.

وی، خط سپاه و بسیج را دفاع از انقلاب دانست و با تأکید بر اینکه ارزش و جایگاه این نهاد انقلابی بالاتر از آن است که هزینه دفاع از اشخاص شود، گفت: سه وظیفه رصد و اشراف اطلاعاتی بر امور، روشنگری خط انقلاب و خط امام در میان مردم و دعوت به حضور حداکثری از رسالت های سپاه و بسیج است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین گفت: حمایت از مستضعفین، نداشتن روحیه تجمل گرایی، داشتن روحیه خدمت به مردم و انقلاب، و نفروختن کشور به دشمن، شاخص افراد در ولایتمداری است.

حجت الاسلام تویسرکانی در ادامه، ایستادگی تمام قدر در برابر آمریکا و ظالمان را یک نگاه توحیدی دانست و افزود: اسلام آمریکایی که امام از آن سخن می گفتند، بر اساس این اعتقاد بود که می خواهند اسلام جعلی درست کنند و با بدلسازی، مردم را از اسلام واقعی دور کرده و به سمت آمریکا سوق دهند.

وی، با اشاره به مبحث انتخابات و احراز صلاحیت داوطلبان از سوی شورای نگهبان نیز گفت: حضرت امام (ره) کسانی را که در مقابل شورای نگهبان می ایستادند مفسد می دانست.

برچسب ها: ولایت ، بسیج ، شهرکرد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.