بلاتکلیفی سایپا در استفاده از آندو

کادر فنی تیم فوتبال سایپا همچنان برای استفاده از آندرانیک تیموریان در دیدار مقابل پدیده بلاتکلیف است.

بلاتکلیفی سایپا در استفاده از آندوبه گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،آندرانیک تیموریان هافبک تیم ملی فوتبال کشورمان که به تازگی به تیم فوتبال سایپا تهران ملحق شده برای همراهی نارنجی پوشان در نخستین بازی پس از تعطیلات لیگ برابر پدیده مشهد در ورزشگاه ثامن الائمه با مشکل مواجه شده است.
 
ماجرا از آنجایی شروع شد که تیموریان در آخرین دیدار فصل چهاردهم لیگ بین تیم های تراکتورسازی تبریز و نفت تهران با کارت قرمز علی رضا فغانی مواجه شد اما به دلیل این که وی در نیم فصل قبل لیگ در فوتبال ایران بازی نکرد و عضو تیم ام‌صلان قطر بود، محرومیت ناشی از آن کارت قرمز همچنان باقی است.
 
اما باشگاه سایپا که با جدایی جواد نکونام به حضور آندو در میانه زمین خود حساب ویژه ای باز کرده، زیر بار محرومیت تیموریان نرفت و معتقد بود این محرومیت شامل بازیکنانی که بلافاصله به خارج از کشور رفته و به عنوان بازیکن آزاد به ایران باز می گردند، نمی‌شود. به همین دلیل با نامه ای رسمی به مسئولان اجرایی مسابقات اعتراض خود را اعلام کردند.
 
اما در حالی که تنها 2 روز به دیدار پدیده و سایپا زمان باقی مانده، تاکنون به اعتراض نارنجی پوشان پاسخی داده نشده و آنها همچنان برای استفاده از آندو در این مسابقات بلاتکلیف هستند.
 
در همین زمینه گفت و گویی انجام دادیم با اصغر حاجیلو
 
سرپرست تیم فوتبال سایپا، با تاکید بر ناحق بودن محرومیت آندو اظهار کرد: متاسفانه مسئولان تاکنون به نامه باشگاه سایپا پاسخ نداده‌اند تا حداقل اگر محرومیت آندو قطعی شده کادر فنی تدابیری برای جایگزینی وی داشته باشد.
 
وی افزود: البته از برخی منابع شنیده‌ام که جواب اعتراض ما تا پایان وقت اداری امروز اعلام می شود، چرا که با توجه به این که کاروان سایپا صبح فردا برای دیدار با پدیده عازم مشهد می شود، در صورت محرومیت آندو بازیکنی را جایگزین کنیم.
 
انتهای پیام/
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار