اردبیل؛

افزایش 19 درصدی درآمد عمومی استان اردبیل

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان اردبیل گفت: درآمد عمومی استان اردبیل در ۱۰ ماهه امسال بالغ بر ۱۹۰ میلیارد تومان بوده که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته حدود ۱۹ درصد افزایش یافته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ هاشم مظفری در جلسه بررسی درآمدهای عمومی سال 94 اردبیل اظهار داشت: به همراه دستگاه‌های مرتبط استانی در تلاش هستیم تا رقم مصوب برای درآمد عمومی مصوب قانون بودجه کشور برای سال 94 استان اردبیل را محقق سازیم.

وی درآمد عمومی استان اردبیل را در 10 ماهه امسال بالغ بر 190 میلیارد تومان برشمرد و افزود: این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته حدود 19 درصد افزایش را نشان می‌دهد که تلا شو جدیت بر تداوم این روند افزایشی است.

دبیر کارگروه تخصصی درآمد و تجهیز منابع استان اردبیل تصریح کرد: مبلغ مصوب برای درآمدهای عمومی استان اردبیل در قانون بودجه کشور در سال 94 رقمی معادل 300 میلیارد تومان است.

مظفری در تشریح وضعیت درآمدهای عمومی استان اردبیل گفت:درآمدهای عمومی استان از منابع مختلف درآمدی استان وصول می‌شود که بیشترین درآمد مربوط به وصول مالیات از پایه‌های مختلف مالیاتی و بقیه نیز از محل درآمدهای جرائم و خسارات، درآمدهای حاصل از فروش کالا و خدمات دولت و درآمدهای متفرقه و واگذاری دارائی سرمایه ای بوده است.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان اردبیل با اشاره به اینکه هنوز فاصله زیادی تا رسیدن به رقم مصوب قانون بودجه کشور برای درآمد عمومی استان داریم، بیان کرد: تا آخر سال امیدواریم با تلاش دستگاه‌های مرتبط با وصول درآمد عمومی از منابع مختلف رقم مصوبه را تحقق بخشیم.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.