مرکز توسعه تجارت الکترونیکی ایمیل و شماره تماس ندارد! + عکس

اگر به صفحه ارتباط با ما در سایت مرکز توسعه تجارت الکترونیک مراجعه کنید، هیچگونه پل ارتباطی در آن مشاهده نمی شود.

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ دسترسی تمام مردم جهان به اینترنت و گسترش روابط الکترونیکی از طریق وب سایت ها، باعث به وجود آمدن تجارتی پر سود و بدون محدود های جغرافیایی و مکانی و فیزیکی شده است. در طراحی سایت هایی که امروزه کار تجارت را انجام می دهند، جذب مخاطب و مشتریان تبدیل به رقابتی برای کسب درآمد در اینترنت شده است.

حذف محدودیت های مکانی و زمانی، کاهش هزینه های تولید، افزایش درصد فروش، دسترسی آسان به اطلاعات لازم، جهانی شدن تجارت، کاهش هزینه های معاملاتی و زمان انجام کار و حذف دلال ها و واسطه ها مهمترین مزایای تجارت الکترونیک و کسب و کار الکترونیک است.

امروزه علم طراحی سایت از تمام این مزیت ها استفاده کرده و وب سایت هایی با بهترین و بیشترین بازدید در زمینه تجارت آن وب سایت طراحی می نمایند؛ تا منجر به کسب و کار الکترونیک از طریق طراحی سایت های شرکت ها شوند.

البته همانطور که می دانید، مهم ترین بخش دولت الکترونیک پست الکترونیک و راه های ارتباطی و تجارت بصورت پیشرفته مثل داشتن یک سایت با جدیدترین امکانات دسترسی در دنیای وب است و این درصورتی است که سایت مرکز توسعه تجارت الکترونیک برخلاف اسم و ماهیت اصلی خود، هیچ راه ارتباطی را برای کاربران خود در نظر نگرفته است.

مرکز توسعه تجارت الکترونیک

اگر کارتان با این سازمان مرتبط است و خواستید کسب و کار اینترنتی راه اندازی کنید، باید کفش های آهنی پایتان کرده و به دنبال کارهایتان بروید چراکه سازمان توسعه تجارت الکترونیک کمترین امکانات ارتباطی یعنی پست الکترونیک و شماره تماس را در سایت خود منظور نکرده است و شما باید به یک آدرس گه خیلی هم دقیق نیست بسنده کنید.

حال ما منتظر پاسخ مسئولین این سازمان هستیم تا پاسخگوی سوالات باشگاه خبرنگاران باشند و بگویند چرا سایت سازمان توسعه تجارت الکترونیک از ماهیت اصلی خود دورافتاده و ابزار کار اصلی خود را ندارد؟

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ت
۰۰:۵۸ ۱۴ دی ۱۳۹۶
مگه میشه نداشته باشه
Iran (Islamic Republic of)
وحید
۰۰:۵۸ ۱۴ دی ۱۳۹۶
سلام چرا پلیس فتا جلوی اخازی برخی افراد سود جو را نمیگیرند،چند ماه پیش یک نفر به عنوان کارمند این سازمان به مازنگ زد وگفت شما برنده شدید وبعد از فرستادن یه کارت خرید بن کالا توسط پست مبلغ ۷۰هزار تومان دریافت کردند،اما درواقع جایزه ای در کار نبود لطفا پیگیری کنید
آخرین اخبار