تبریز؛

کشف و ضبط 11 کیلوگرم انواع مواد مخدر

فرماندار چاراویماق از کشف 11 کیلوگرم انواع مواد مخدر دراین شهرستان از سوی ماموران نیروی انتظامی خبرداد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ بدرشکوهی در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر این شهرستان اظهار کرد: این میزان مواد مخدر طی سال جاری کشف شده و در این ارتباط 98 نفر دستگیر و به مراجع قضایی تحویل شده اند.

وی، با بیان اینکه اعتیاد پدیده شوم و خانمانسوز است، یادآور شد: اعتیاد به مواد مخدر نه تنها اجتماع و فرد را آلوده کند بلکه در حوزه سیاسی، اقتصادی و فرهنگی جامعه نیز تاثیر می گذارد.

فرماندار چاراویماق، با تاکید بر لزوم همکاری همه دستگاه های ذیربط برای مقابله با مواد مخدر، اظهار داشت: استفاده از مواد مخدر و وجود تقاضا برای آن، معضل اجتماعی است و مقابله با آن نیاز به عزم جدی و تعامل بین همه دستگاه ها داشته و به طور صرف مربوط به یک یا چند دستگاه خاص نیست.

بدرشکوهی، همچنین از پرداخت تسهیلات به معتادان رها شده از بند اعتیاد برای اشتغال خبرداد و گفت: این کار برای بالا بردن جایگاه اجتماعی معتادان رها شده از بند اعتیاد انجام می شود و این افراد با مراجعه به مراجع ذیربط دراین زمینه می توانند از این تسهیلات استفاده کنند.

وی با قدردانی از عملکرد نیروی انتظامی در زمینه کشفیات مواد مخدر و دستگیری عوامل پخش و معتادان، ادامه داد: میزان کشفیات مواد مخدر طی سال جاری نسبت به مدت مشابه سال 93 با افزایش 933 درصدی مواجه است.

انتهای پیام/ب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.