مشهد؛

اختصاص 83 میلیارد تومان برای گرم کردن مدارس خراسان رضوی

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان رضوی از اختصاص 83 میلیارد تومان برای سیستم گرمایشی خبر داد و گفت:به دنبال برق رسانی به مدارس با انرژی خورشیدی هستیم.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سید هدایت‌الله هاشمی نسب با اشاره به توسعه سیستم گرمایشی مدارس اظهار کرد: از سال 92 تاکنون، 83 میلیارد تومان برای سیستم گرمایشی مدارس هزینه کرده ایم که با این اعتبار هزار و 104 مدرسه روستایی و 736 مدرسه شهری را پوشش داده ایم .

وی تصریح کرد: کاهش مصرف انرژی در مصرف برق، گاز و آب مورد توجه ویژه ما بوده و به دنبال برق‌رسانی مدارس با انرژی خورشیدی هستیم.

هاشمی نسب با بیان اینکه امسال نیز تا دهه فجر 171 پروژه به مرحله افتتاح می‌رسد خاطرنشان کرد:  در بحث تخریب و مقام‌سازی مدارس نیز 34 میلیارد تومان هزینه کرده‌ایم.

وی با بیان اینکه کل اعتبار ملی ما 105 میلیارد تومان بوده بیان کرد:از این مبلغ 51 میلیارد تومان دریافت کرده ایم که تا به امروز 734 نمازخانه در سطح مدارس استان خراسان رضوی احداث نموده ایم.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان رضوی، در پایان با بیان اینکه  12 هزار و 652 کلاس با 502 هزار دانش‌آموز در شهر مشهد داریم اضافه کرد: امسال 650 پروژه داشتیم که بخشی از آنها تحویل داده شده و مابقی نیز به زودی به بهره برداری می رسند.

انتهای پیام/س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.