عمرانی:

تلاش می‌کنیم به دسته دوم جهان صعود کنیم

ملی پوش تنیس روی میز بانوی کشورمان می‌گوید: هم گروهی‌های خوبی داریم و تلاش می‌کنیم به دسته دوم جهان صعود کنیم.

محجوبه عمرانی ملی پوش تیم مس کرمان در گفتگو با خبرنگار سایر حوزه‌های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پاسخ گوی سوالات شد، وی در خصوص هم گروه‌های تیم ملی در مسابقات جهانی مالزی چنین گفت: خوشبختانه حریفان خوبی در این گروه داریم و می‌توانیم نتیجه خوبی بگیریم تنها تیم‌هایی که شاید کمی ما را اذیت کنند و کار را سخت کنند تیم‌های فلیپین و ونزوئلا هستند آن هم به این دلیل که از این دو تیم شناخت کافی نداریم و باید در این مدت زمان کوتاهی که داریم شناخت بیشتری پیدا کنیم.
 
بازیکن تیم تنیس‌روی میز مس کرمان در خصوص جایگاه احتمالی ایران در مسابقات جهانی گفت: ما در هر دوره تلاش داشتیم تا از رده خودمان صعود کنیم، حتی در دوره قبلی هم شانس زیادی داشتیم تا به جمع تیم‌های دسته دوم جهان صعود کنیم اما با کمی بدشانسی نتوانستیم.
 
وی در ادامه افزود: پیش از مسابقات جهانی آلمان ما برای آماده‌سازی بهتر راهی مجارستان شدیم و پس از آن به آلمان رفتیم و حتی موفق شدیم تیم‌های قدرتمندی را شکست دهیم اما با کمی بدشانسی مغلوب تیم‌های دیگر با نتیجه نزدیک شدیم و به همین دلیل نتوانستیم به مراحل بعدی صعود کنیم.
 
وی در خصوص علت حاضر شدن تیم ملی بانوان در مسابقات جهانی مجارستان هم چنین گفت: قرار ما از ابتدا این بود که راهی مجارستان شویم اما بنا به درخواست خودمان و به دلیل صرفه‌جویی در هزینه‌ها که خودمان خواستیم این سفر لغو شد.
 
زیرا سطح مسابقات مجارستان بسیار بالا بود و ما بعد از 2 بازی امکان حذف شدن داشتیم، به همین دلیل درخواست کردیم تا هزینه سفر به مجارستان برای دعوت از بازیکنان خارجی به ایران صرف شود.
 
عمرانی در ادامه افزود: به طور مثال اردوی آماده سازی که در اصفهان با بازیکنان و مربی کره‌ای داشتیم اردوی بسیار خوب و مناسبی بود.
 
لیموچی سرمربی تیم ملی هم به ما گفته است که مسئولان در تلاش هستند تا در اواسط ماه از بازیکنان خارجی دیگری برای برپایی اردو دعوت کنند به هر حال به دلیل شرایط مالی که وجود دارد شرایط کمی سخت است و ما به عنوان عضوی از خانواده تنیس روی میز شرایط را درک می‌کنیم و تلاش می‌کنیم تا بهینه هزینه شود.
 
بازیکن تیم ملی تنیس روی میز کشورمان در مورد آمادگی‌اش گفت: در حال حاضر از تمرینات و آمادگی خودم راضی هستم اما در اوج نیستم و تلاش می‌کنم در اردوهای آماده سازی به اوج برسم.
 
محجوبه عمرانی در انتها به لیگ اشاره کرد و گفت: امیدوارم فدراسیون جدید مشکلات را حل کند. امیدوارم رئیس فدراسیون مانند دوره حضورشان در لیگ، شرایط لیگ را بهبود ببخشند تا شرایط مالی بازیکنان بهتر شود و انگیزه ذهنی و فیزیکی خوبی ایجاد شود.
 
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار