مشهد؛

پیشرفت و اقتدار انقلاب، مدیون فداکاری امام خمینی(ره)ن است

در نخستین روز از دهه مبارک فجر و سالروز ورود حضرت امام خمینی(ره) به میهن اسلامی، مراسم ویژه دوازدهم بهمن در مصلی بزرگ الغدیر تربت جام برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛ در این مراسم امام جمعه تربت جام عظمت و پیشرفت انقلاب را نتیجه فداکاری امام خمینی(ره) عنوان کرد و گفت : انقلاب های فرانسه ، روسیه و چین توسط گروه های خاصی از جمله نظامیان ، ثروتمندان ، کشاورزان اداره شد ولی در انقلاب اسلامی ایران همه گروه ها نقش داشتند و مردم با اتحاد و انسجام ملی پشت رهبرشان ایستادند و انقلاب را به پیروزی رساندند.

حجت الاسلام موسوی فر به ویژگی های منحصر به فرد انقلاب اشاره کرد و افزود : دخالت تمامی اقشار در ایجاد انقلاب، استقلال، بیداری اسلامی مردم منطقه و رسوایی بد خواهان انقلاب از جمله این ویژگی هاست.

وی ادامه داد : همه ما باید قدر فداکاری های امام و شهدا را بدانیم و با پشتیبانی از ولایت فقیه در مقابل دشمن بایستیم و در راستای معرفی خدمات نظام جمهوری اسلامی ایران و دستاوردهای انقلاب اسلامی به عموم مردم به ویژه نوجوانان و جوانان تلاش کنیم.

نماینده ولی فقیه در شهرستان تربت جام تصریح کرد : دشمنان نظام دنبال نرسیدن انقلاب به هدف جهانی است و جمهوری اسلامی دنبال حکومت جهانی است که قرآن مستضعفین را بشارت داده است و در این مسیر باید کوشش کردونباید مسیر؛اخلاص وهدف امام را گم نکنیم.

حجت الاسلام موسوی فر خاطرنشان کرد : دروران استثنایی است وانقلاب اسلامی مادر تاریخ یک کودتا در برابر استکبار بین المللی بود.

وی افزود : دشمنان انقلاب امروز میخواهند ملت را از تعصبات ملی ومذهبی خالی کنن وملتی که این گزینه ها نداشته باشنددربرابر استکبار مقاومت نخواهند کرد.

وی تاکید کرد : مقصد عالی امام را باید شناخت و در آن مسیر گام برداشت ، انقلاب اسلامی معادلات دنیا را متحول ساخت.

رستمی فرماندار تربت جام نیز دراین مراسم گفت : ماهنوز به ابعاد این رویداد تاریخی نتوانستیم پی ببریم واین عزت را مدیون استقامت وپایداری مردم وخون مطهر شهدا ورهبری های حکیمانه امام راحلمان ودرادامه خلف صالحش مقام معظم رهبری می دانیم .

وی ابراز امیدواری کردتادر این دهه بتوانیم شمه ای از خدمات نظام درسی وهفت سال پس ازپیروزی به نسل جوان نشان دهیم.

 انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.