مطالبات اعضای کادر فنی چهارشنبه پرداخت می شود

طبق اعلام مدیرعامل باشگاه استقلال قرار است مطالبات اعضای کادر فنی صبح روز چهارشنبه هفته جاری پرداخت شود.

مسئولان باشگاه استقلال پیگیر بخشش عمران زاده
به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان با توجه به هماهنگی‌های صورت گرفته میان مسئولان باشگاه استقلال و حامی مالی در نهایت طی روزهای گذشته 20 درصد مطالبات بازیکنان طی یک فقره چک پرداخت شد و در حال حاضر قرار است روز چهارشنبه نیز 20 درصد از قرار داد اعضای کادر فنی آبی پوشان پرداخت شود.

افشارزاده با تایید این خبر گفت: در حال حاضر چک های اعضای کادر فنی نزد من قرار دارد و قرار است صبح چهارشنبه این چک ها در اختیار آن ها قرار گیرد.

مسئولان باشگاه استقلال پیگیر وضعیت عمران زاده

مسئولان باشگاه استقلال درصدد هستند تا پیگیر وضعیت ضعیف عمران زاده مدافع تیم خود شوند از همین رو طی تماس‌های تلفنی افشار زاده با فدراسیون فوتبال از آنها خواست تا مساعدت خود را در این پرونده به خرج دهند. 

استقلالی‌ها برای بخشش عمران زاده نامه‌ای را به کمیته‌ انضباطی در سال تا در صورت امکان محرومیت مدافع تیمشان به حالت تعلیق درآید.

افشارزاده به دیدار بهمنش رفت 

بهرام افشار زاده مدیر عامل باشگاه استقلال صبح امروز به دیدار عطااله بهمنش پیشکسوت گذارشگری ورزش رفت که این روزها در بستر بیماری به سر می‌برد.

افشارزاده قول مساعد داد تا هر کمکی را از وی دریغ نکند و برای بهبودی اش هر کاری را انجام دهد.

برهانی از لیست آبی پوشان خط خورد

آرش برهانی مهاجم تیم فوتبال استقلال طبق اعلام کادر فنی از لیست استقلال خط خورد و این بازیکن آبی پوشان را در سفر اصفهان همراهی نخواهد کرد.

این دومین بار است که این بازیکن در این فصل همراه آبی‌پوشان به اصفهان نمی‌رود.

برنامه تمرینی آبی پوشان

آبی پوشان پایتخت ظهر امروز ساعت 12 یک جلسه تمرینی را قبل از سفر به اصفهان در دستور کار خود قرار خواهند داد. 
استقلالی‌ها ساعت 12 در کمپ تمرینات خود را در دنبال می‌کنند و پس از آن صرف ناهار ساعت 15:40 تهران را به مقصد اصفهان ترک می‌کنند تا فردا در ورزشگاه فولاد شهر به مصاف ذوب آهن بروند.

انتهای پیام / 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار