رئیس کمیته آکروژیم: نام بخشی پور را به لیست اعزام اضافه کردیم

رئیس کمیته آکروژیم ژیمناستیک گفت: نام علی اصغر بخشی پور را به لیست اعزام به مسابقات چین اضافه کردیم و حالا منتظر جواب فدراسیون جهانی هستیم.

رئیس کمیته آکروژیم: نام بخشی پور را به لیست اعزام اضافه کردیم
رحمان گلزار در گفت و گو با خبرنگار  حوزه پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: مشکلات مالی باعث شد تیم آکروژیم به مسابقات قهرمانی حهان در چین شرکت نکند اما با جلسات متعدد میان فدراسیون و هیدا آذربایجان غربی قرار شد درصدی از هزینه را فدراسیون و در صدی دیگر را هیئت پرداخت کند.

وی ادامه داد: مهلت ارسال اسامی تیم اکروژیم و کادر فنی به مسابقات چین تمام شده است. اما فدرایون نام بخشی پور مربی تیم ملی آکروژیم را بعد از مهلت به لیست اضافه کرد و حالا منتظر هستیم فدراسیون جهانی ژیمناستیک نظر نهایی خود را اعلام کند.

رئیس کمیته آکروژیم اظهار کرد: به احتمال زیاد فدراسیون جهانی با حضور بخشی پور در مسابقات جهانی موافقت کند. فدراسیون ژیمناستیک نیز هتل و بلیت ها را برای این رقابت ها رزرو کرده است. همچنین در چند روز گذشته مکاتباتی با فدراسیون جهانی انجام دادیم تا نظر نهایی را هر چه سریعتر به فدراسیون ایران اعلام کند.

گلزار در خصوص احتمال مدال گیری تیم ملی آکروژیم در مسابقات جهانی خاطرنشان کرد: آیا زمانی که تیم ملی فوتبال به مسابقات بردن مرزی اعزام می شود، می تواند به جایگاهی دست یابد؟ 

تیم آکروژیم ایران در جایگاه دوم آسیا قرار دارد و این وظیفه ماست که نایب قهرمان آسیا را به رقابت های جهانی اعزام کنیم.

گفتنی است علی اصغر بخشی پور مربی تیم ملی آکروژیم چندی پیش از فدراسیون ژیمناستیک برای اعزام نکردن وی به مسابقات برون مرزی گلایه کرده بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار