شهرکرد؛

رتبه برتر استانی در بخش پدافند غیر عامل

در ارزيابی اداره كل پدافند غير عامل استانداری چهارمحال و بختياری، فرماندهی انتظامی استان به عنوان سازمان برتر در هفته پدافند غير عامل شناخته شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ در اجرای برنامه های هفته پدافند غیرعامل سال جاری(4 تا 10 آبان) در استان چهارمحال و بختیاری، فرماندهی انتظامی استان به عنوان سازمان برتر در معرفی و مورد تقدیر قرار گرفت.

در متن تقدیرنامه قاسم سلیمانی استاندار چهارمحال و بختیاری آمده است:

سردار سرتیپ پاسدار نورعلی یاری، فرمانده محترم انتظامی استان

اگر امروز كشورمان دارای بالندگی اقتدار و سربلندی در عرصه های مختلف است، مرهون همت و تلاش دلسوزانی است كه خدمت به نظام و مردم را بزرگترین افتخار خود دانسته و وجدان كاری، صداقت و امانتداری را سرلوحه گفتار و كردار خود قرار داده اند.

بدینوسیله از تلاش های شایسته جنابعالی و همچنین پشتكار و عنایت ویژه ای كه نسبت به اجرایی شدن اهداف پدافند غیر عامل در سال 94 مبذول داشتید صمیمانه قدردانی می نمایم. امید است در سایه توفیقات الهی و توجهات حضرت ولی عصر (عج) در اجرای منویات مقام معظم رهبری و دولت تدبیر و امید موفق و موید باشید.

گفتنی است؛ طی احكام جداگانه ای از سوی مدیركل پدافند غیر عامل استانداری چهارمحال و بختیاری، از سرهنگ علی پوركاه معاون عملیات و سرگرد جواد واحد دبیر پدافند غیرعامل فرماندهی انتظامی استان به علت تلاش های صورت گرفته جهت اجرای اهداف پدافند غیر عامل در سال جاری نیز تقدیر شد.

انتهای پیام/ب


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.