اراک

استقرار یک فروند بالگرد امدادی در استان مرکزی

یک فروند بالگرد امدادی در استان مرکزی مستقر شد .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک ، سرپرست جمعیت هلال احمر استان مرکزی از استقرار یک فروند بالگرد امدادی از به مدت 15 روز در محورهای استان مرکزی خبر داد.

محمدی گفت: به مناسبت طرح امداد و نجات زمستانی و آغاز ایام‌الله دهه فجر یک فروند بالگرد امدادی به همراه یک تیم عملیاتی شامل پزشک، پرستار و امدادگر از امروز به مدت 15 روز در فرودگاه اراک مستقر خواهد شد.

وی افزود: این بالگرد امدادی با هدف امدادرسانی سریع به حادثه‌دیدگان سوانح مختلف و ارایه خدمات و انتقال مصدومان و مجروحان حوادث جاده‌ای وارد این استان شده است.

وی گفت : این اقدام در اجرای طرح امداد و نجات زمستانی و به منظور افزایش کیفیت اجرای این طرح انجام می‌گیرد.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان مرکزی با اشاره به پایگاه‌های امداد و نجات جاده‌ای استان گفت : امسال وضعیت امدادرسانی جمعیت هلال‌احمر استان با توجه به نوسازی ناوگان امدادی شامل آمبولانس، خودروهای عملیاتی و افزایش تجهیزات امداد و نجات وضعیت مطلوب‌تری نسبت به سال‌های گذشته دارد.

محمدی گفت: این جمعیت با 10 پایگاه ثابت و هشت پایگاه سیار و موقت و 10 پایگاه پشتیبانی در طرح امداد و نجات زمستانی آماده ارائه خدمات به مسافرین حادثه دیده است.

وی از آمادگی کامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی برای عملیات‌های امدادی خبر داد و افزود: در طرح امداد و نجات زمستانی 100 نفر روز پرسنل، امدادگر و نجاتگر فعالیت دارند و همه تلاش را برای خدمتگزاری مطلوب به مردم به کار گرفته‌اند.

انتهای پیام/ت

برچسب ها: اراک ، هلال احمر ، بالگرد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.