مایکروسافت فکر کاربران را می خواند

شرکت مایکروسافت با هدف ارتقای گوشی های هوشمند خود وارد معاملات تازه ای در دنیای فناوری شده، خرید صفحه کلید های هوشمند باقابلیت پیش بینی کلمات، معامله ای که 250 میلیون دلار برای این شرکت آب خورد.

به گزارش دریچه فناوریگروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شرکت مایکروسافت کیبورد هوشمند سوئیفت کی را به مبلغ 250 میلیون دلار خرید.

سوئیفت کی نام یک اپلیکیشن صفحه کلید زیبا ، قدرتمند و پرسرعت  است که با استفاده از آن سرعت تایپ تا حد قابل توجهی بالا می رود. بیش از ۳۰ تم مختلف در این کیبورد وجود داشته که کاربر می تواند آن ها را مطابق با سلیقه خود انتخاب کند. این برنامه از بیش از ۶۰ زبان زنده دنیا از جمله زبان فارسی را پشتیبانی می کند.

فایننشال تایمز از تازه ترین معامله مایکروسافت خبر داد!

سوئیفت کی یک برنامه هوشمند است که با توجه به دایره لغاتی که شما استفاده می کنید، کلمات مرتبط تر و بهتری به شما پیشنهاد می دهد.

به گزارش فایننشال تایمز، در حال حاضر بیش از 300  میلیون تلفن هوشمند در سراسر جهان وجود دارد که از میان آن ها سامسونگ و بلک بری این اپلیکیشن را بر روی برخی از گوشی های اندرویدی نصب کرده اند.

این کیبورد یکی از اپلیکیشن هایی است که بیشترین دانلود را در Apple App و استورهای گوگل پلی به خود اختصاص داده است.

از آن جایی که چندی پیش این شرکت از انتقال کیبورد هوشمند و بسیار سریع ورد فلو (word flow) در پلت فرم ویندوز 10 موبایل به آیفون خبر داد که یکی از ویژگی های بارز ورد فلو امکان تایپ سریع و یک دستی آن است. در حال حاضر معامله کیبورد برای شرکت مایکروسافت از اهمیت بالایی برخوردار است.

مایکروسافت به شدت طرفدار تکنولوژی سوئیفت کی است تا با استفاده از آن ابزاری بهتر، سریع تر و شخصی تر مثل دستیار شخصی کورتانا بسازد.

منبع : فایننشال تایمز

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.