میرشیبانی: برد ملوان انگیزه بازی مقابل الجیش را بالا می‌برد

مدیر فنی تیم فوتبال نفت تهران گفت: ملوان آخرین حریف لیگ برتری نفت است و برد مقابل این تیم انگیزه بازیکنان را برای تقابل با الجیش افزایش می‌دهد.

میرشیبانی: برد ملوان انگیزه بازی مقابل الجیش را بالا می‌برد

بهرام میرشیبانی در گفتگو با خبرنگار  فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره دیدار تیم های نفت تهران و ملوان انزلی اظهار کرد: نفت پس از دیدار با سیاه  جامگان تمرینات خوبی را دنبال کرده و با فراموشی آن شکست خود را برای بازی با ملوان به آمادگی رسانده است. هر چند که اعتقاد دارم در مصاف با حریف مشهدی نیز تنها روی یک اتفاق نتیجه رتا واگذار کردیم.

وی افزود: ایمان مبعلی را به دلیل محرومیت مقابل ملوان در اختیار نداریم اما سایر بازیکنان نفت برای کسب پیروزی به انزلی آمده‌اند و حتم بدانید تمام تلاش خود را در راستای همین هدف به کار خواهند گرفت.

مدیر فنی تیم فوتبال نفت تهران در خصوص تاثیر پیروزی احتمالی مقابل ملوان در دیدار هفته آینده این تیم برابر الجیش قطر بیان کرد: طبیعی است با توجه به این که ملوان آخرین حریف ما پیش از بازی با الجیش قطر در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا است، بردن این تیم روحیه بازیکنان ما را برای دیدار هفته آینده افزایش می‌دهد و آن‌ها با روحیه‌ای مناسب خود را برای تقابل با الجیش قطر آماده می‌کنند.

میرشیبانی درباره احتمال انتقال وحدی امیری و سید جلال حسینی به تیم‌های عربی گفت: تاکنون که هیچ اتفاقی درخصوص انتقال این دو بازیکن صورت نگرفته و امیری و سید جلال با اعتقادی که نسبت به باشگاه نفت دارند و می دانند مدیریت باشگاه بهترین تصمیم را درباره بازیکنان خود می گیرد با تمام وجود خود در تمرینات شرکت می‌کنند، بدون این که ذهن خود را معطوف به انتقال به تیم های دیگر کنند.

انتهای پیام/

برچسب ها: تیم ، نفت ، ملوان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار