قزوین ؛

بهره‌برداری ۵۲ پروژه عمرانی و زیربنائی در تاکستان

فرماندار شهرستان تاکستان گفت: در دهه فجر سال ۹۴، ۵۲ پروژه عمرانی، فرهنگی و اجتماعی، زیربنائی، اقتصادی و ورزشی با اعتباری بیش از ۶۰۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ؛ایرج حیدری  اظهار داشت: دهه فجر فرصت مناسبی است که مسئولان اقدامات خود را در معرض دید مردم قرار دهند تا بدین وسیله مردم از نحوه خدمات آشنا شده و بتوانند از این خدمات به نحو مطلوب استفاده کنند.

وی افزود: در دهه فجر پروژه‌های مناسبی راه‌اندازی می‌شود که می‌تواند سبب ارتقای سطح پزشکی، ورزشی و سایر بخش‌های دیگر شده و آسایش و تسهیل در زندگی مردم را تا حدودی برقرار کند.

فرماندار شهرستان تاکستان عنوان کرد: در دهه فجر سال 94، 52 پروژه عمرانی، فرهنگی و اجتماعی، زیربنائی، اقتصادی و ورزشی با اعتباری بیش از 600 میلیارد ریال به بهره‌برداری می‌رسد.

حیدری خاطرنشان کرد: برخی از پروژه‌های مهم شهرستان تاکستان با حضور استاندار قزوین و در برنامه‌هایی که به صورت نمادین برگزار می‌شود به بهره‌برداری می‌رسد و این مهم در حالی است که برخی از پروژه‌های مهم این شهرستان با حضور مسئولان کشوری در یک فرصت مناسب به بهره‌برداری می‌رسد.

وی بیان کرد: تعریض و بهسازی محور شامی شاپ به دانسفهان، افتتاح سالن‌های ورزشی چند منظوره، افتتاح همزمان خط انتقال گاز به شهرک‌های صنعتی از جمله مهم‌ترین پروژه‌ هایی است که در دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد.

فرماندار شهرستان تاکستان تصریح کرد: در دهه فجر بیش از 60 برنامه فرهنگی و اجتماعی در شهرستان تاکستان از جمله نشست‌های فرهنگی، دیدار از خانواده شهداو غیره برگزار می‌شود تا بدین وسیله بتوانیم سبب افزایش آگاهی و بینش مردم در موضوع دهه فجر و انقلاب اسلامی ایران باشیم.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.