سنندج؛

کسب عنوان سوم کاراته‌کاران کردستانی در رقابت‌های کشوری

هفته پایانی دور رفت رقابت‌های سوپر لیگ کاراته کشور به پایان رسید و تیم شهرداری سنندج با دو بُرد در جایگاه سوم رده بندی قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازسنندج،هفته پایانی از دور رفت و هفته اول مرحله برگشت سوپر لیگ کاراته باشگاه‌های کشور، در سالن مجموعه فرهنگی ورزشی غدیر تهران برگزار شد و تیم شهرداری سنندج با کسب عنوان سومی به کار خود پایان داد.

در این رقابت‌ها کاراته کاران تیم شهرداری سنندج در دور اول با قرعه استراحت روبرو شدند و در دیدار دوم خود به مصاف کان ذن ریو رفتند و موفق شدند با نتیجه 24 بر 2 این تیم را شکست دهند.

نماینده استان کردستان در مسابقات سوپر لیگ کاراته باشگاه‌های کشور در مبارزه سوم باشگاه پولاد قم را با نتیجه 19 بر 9 از پیش رو برداشت.

شهرداری سنندج در حال حاضر بعد از تیم های دانشگاه آزاد و صنعت برق هرمزگان با کسب 9 امتیاز جایگاه سوم این دوره از رقابت ها را به خود اختصاص داد.

بر اساس اعلام سازمان لیگ، مهدی کریمی در بخش کمیته انفرادی و همچنین کاتای تیمی شهرداری سنندج به عنوان برترین های هفته آخر دور رفت و هفته اول مرحله برگشت سوپر لیگ کاراته باشگاه های کشور معرفی شدند.

در این دوره از رقابت ها 12 تیم حضور دارند که در 2 گروه 6 تیمی به مصاف هم خواهند رفت و کاراته کاران تیم شهرداری سنندج در گروه یک این رقابت ها حضور دارند.

بهروز وفایی سرپرست و عباد فیضی به عنوان سرمربی تیم شهرداری سنندج را در این رقابت ها هدایت و همراهی می کنند.

انتهای پیام/ت
برچسب ها: عنوان ، کسب ، کاراته ، رقابت ، کردستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.