آرتورو ویدال و بازهم جنجال مصرف الکل

ستاره شیلیایی بایرن مونیخ متهم است پس از مصرف الکل در تمرینات تیم شرکت کرده است.

آرتورو ویدال و بازهم جنجال مصرف الکل
به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان آرتورو ویدال بازیکن شیلیایی بایرن مونیخ متهم است که در اردوی تدارکاتی تیمش در قطر پس از مصرف الکل در تمرینات شرکت کرده است و هنگام تنفس او بوی الکل به مشام می رسید.

چند روزی است که خبرهایی که از آلیانس آره نا به بیرون درز می کند حاکی از آن است که اوضاع در پشت پرده بایرن مونیخ خوب نیست.

هفته گذشته کیکر گزارش داد که جو در اردوگاه بایرن "بد" است و افزود که این مربی اسپانیایی با بازیکنان خود برخورد تندی داشت و مدعی شد گواردیولا برخی از بازیکنان تیم خود را به دور بودن از شرایط مطلوب، متهم کرد.

امروز بیلد در ادامه گزارش خود عنوان کرد که آرتورو ویدال  اخیرا در تمرینات بایرن مونیخ در قطر الکل مصرف کرده و در خلال تمرینات در تنفس او الکل وجود داشته است. ویدال همچنین به داشتن اضافه وزن و مست  بودن در طول سفر متهم است.

با وجود سپری کردن نیم فصلی فوق العاده، چند وقتی است که در اردوی باواریایی ها اوضاع آرام نیست.اما این موضوع ارتباطی با جدایی پپ گواردیولا از این تیم ندارد.

بایرن مونیخ برای کسب آمادگی جهت نیم فصل دوم بوندس لیگا در قطر اردوی آمادگی خود را برپا کرده بود..

قطعا این اولین بار نیست که ویدال بخاطر مصرف الکل خبر ساز می شود ، او سال گذشته نیز در جریان  رقابت های کوپا امریکا در حال مستی تصادف کرده بود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار