کونگ فو را در ترکمنستان رونمایی می کنیم

مسابقات هنرهای رزمی در سال 2017 در ترکمنستان برگزار خواهد شد.

رضا حیدری رییس فدراسیون کنگ فو در گفت و گو با  خبر نگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت : خاستگاه اصلی رشته ورزشی کونگ فو تو آی ، یکی از سبک های اصلی کونگ فو ، ایران است و در واقع این نماد هنر رزم ملی کشورمان محسوب می شود

حیدری افزود : به همین منظور قرار است در مسابقات سال 2017 به میزبانی عشق آباد ترکمنستان ، رشته ورزشی کونگ فو تو آی در معرض عموم به نمایش گذاشته و معرفی می شود.

رییس فدراسیون کنگ فو اظهار داشت : نخستین دوره مسابقات کونگ فو تو آی قهرمانی آسیا 7 تا 9 بهمن به میزبانی قصرشیرین کرمانشاه در 3 استایل مایانا ، رزم گیلما و رزم دوچوب با شرکت 19 کشور حاضر در مجمع عمومی آسیایی و مسابقات قهرمانی آسیا برگزار شد.

حیدری ادامه داد : در پایان این مسابقات در مجموع تیمی مردان و بانوان ، تیم ملی ایران ، مقام نخست را کسب کرد و تیم های ملی افغانستان و پاکستان ، دوم و سوم شدند.

رییس فدراسیون کنگ فو افزود : توسعه رزم ملی ایران و نهادینه کردن آن در نهادهای بین المللی از اهداف برگزاری این رقابت ها بود.

حیدری در پایان اظهار داشت : در چند سال اخیر کلاس های آموزش داوری در سطوح مختلف در حال برگزاری است ضمن اینکه باید نگاه منسجمی تر در بخش های آموزشی و فنی این رشته ورزشی حاکم شود.



انتهای پیام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار