ساری؛

محدودیت های ترافیکی در جاده های لغزنده مازندران

در جاده های لغزنده مازندران محدودیت های ترافیکی اعمال می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،از ساری ، رئیس پلیس راه مازندران گفت: برای کاهش ترافیک درمحورهای هراز، کندوان و فیروزکوه درتعطیلات آخر هفته محدودیت های ترافیکی را برای خودروهای سنگین و موتورسیکلت سواران از ظهرامروز تا ساعت 24 جمعه 16 بهمن برقرار است.

سرهنگ جعفر محمد نژاد افزود: تردد موتورسیکلت از ساعت 12 ظهر امروز تا ساعت 24 روز جمعه 16 بهمن از محور کندوان (چالوس- کرج) هراز، فیروزکوه و بالعکس ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران گفت: تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت در محور کرج – چالوس از ظهر امروز تا ساعت 24 جمعه شب و تردد انواع وسایل نقلیه را ازساعت 14 تا ساعت 23 روز جمعه 16 بهمن از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع است.

سرهنگ محمد نژاد افزود: تردد انواع وسیله نقلیه از ساعت 17.30 دقیقه تا 23 روز جمعه از 15 کیلومتری جنوب مرزن آباد( دزدین) به سمت کرج در استان البرز نیز یک طرفه است.

به گفته وی؛ تردد کلیه تریلی ها و کامیون ها از محور های هراز و فیروزکوه ، به جزوسایل نقلیه سنگین حامل مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 8 صبح امروز تا ساعت 24 جمعه شب 16 بهمن ماه ممنوع اعلام است.

وی با اشاره به بارش باران در محورهای مواصلاتی این استان از تمام رانندگانی که قصد تردد در جاده های این استان را دارند خواست تا خودروهای خودر ا به تجهیزات زمستانی و زنجیر چرخ مجهز کنند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.