جاسوس کهنه کار رژیم صهیونیستی پس از 14 سال دستگیر شد

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس، از دستگیر یک جاسوس کهنه کار و خطرناک رژیم صهیونیستی در غزه خبر داد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از خبرگزاری فرانسه، منابع امنیتی حماس اعلام کردند که به تازگی یکی از خطرناک ترین جاسوس‌هایی را که بیش از 14 سال برای رژیم صهیونیستی کار می کرد، در نوار غزه دستگیر کرده‌اند.

این منابع افزودند این جاسوس 42 ساله در بسیاری از عملیات‌هایی که منجر به ترور شماری از رهبران مقاومت شده، مشارکت داشته است.

به گفته حماس، این جاسوس که از سال 2002 تاکنون در نوار غزه برای رژیم صهیونیستی جاسوسی می کرده است، خود به همکاری با سرویس اطلاعات این رژیم اعتراف کرد.

این جاسوس در یکی از اعتراف‌های خود گفت که اطلاعاتی را درباره دو خودرو در اختیار رژیم صهیونیستی قرار داده بود. این رژیم نیز دو خودرو را بمباران کرد که منجر به کشته شدن سرنشینان آن شد. وی اشاره ای به هویت افراد کشته شده نکرد.

منابع آگاه حماس همچنین اعلام کردند که رژیم صهونیستی از این جاسوس خواسته بود که اطلاعاتی را در خصوص اماکن انبار موشک و سکوهای پرتاب موشک و نیز تونل‌هایی که حماس حفر کرده، در اختیار این رژیم قرار دهد.

منابع امنیتی حماس تصریح کردند که جاسوس دستگیر شده همچنین اعتراف کرده که در مقابل اطلاعاتی که از حماس در اختیار رژیم صهیونیستی قرار می داد، مبالغ ناچیزی که گاهی به 120 دلار و یا کمتر از آن می رسید، دریافت می کرد.




انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار