شرط‌هایی که کنگره آسیایی برای اجرای مسابقات تریال گذاشت!

کنگره آسیایی برای اجرای مسابقات آسیایی تریال قوانینی را وضع کرد که تا سال 2017 این رقابت ها شکل رسمی به خود بگیرد.

به گزارش خبرنگار سایرحوزه های گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،  کنگره آسیایی سال 2016 میلادی در کشور ژاپن برگزار شد و تمام نمایندگان کشورها برای حضور در این کنگره شرکت کردند.

ایران در این کنگره آسیایی چند مسئله را مطرح کرد که از جمله آنها، برگزاری مسابقات آسیایی پیشکسوتان بود که این مسابقه در آمریکا هر ساله برگزار می شود، اما در آسیا تاکنون اجرا نشده است.

 یکی دیگر  از مسائلی که خسرو قمری، رئیس فدراسیون دوچرخه‌سواری آن رامطرح کرد برگزاری مسابقات آسیایی رشته تریال است که متاسفانه کشورهای آسیایی در این رشته فعالیت حرفه ای خود را به صورت عملی اجرایی نکرده‌اند.

کثیریان، مدیر روابط بین‌الملل دوچرخه‌سواری در این خصوص اظهار کرد: در کنگره آسیایی ژاپن کمیته‌های مختلف آسیا گزارش کار خود در رشته‌های مختلف مطرح کردند و مدیران کنفدراسیون‌ها نیز موضوعات مالی را ارائه دادند و درخصوص برگزاری مسابقات پیشکسوتان کمیته مدیریت ACC گزارشی پیشرفتی ارائه داد که به سرانجام نهایی نرسید اما مقدر شد در کشور بحرین در خصوص برگزاری مسابقات یک روزه پیشکسوتان تصمیم گیری شود.

وی افزود: همچنین با رایزنی‌هایی که در خصوص مسابقات قهرمانی آسیایی رشته تریال انجام دادیم برگزاری رقابت‌های این رشته منوط به ژانویه سال 2017 شد، البته اجرای این مسابقه بستگی به دوره داوری و مربیگری سال 2016 دارد که اگر ما بتوانیم دوره مربیگیری حرفه‌ای این رشته را در ایران برگزار کنیم و یک مربی از UCL در این دوره شرکت کند و دوره مورد تایید او باشد و کشورهای دیگر تا سال 2017 در این رشته با رکابزنان زیاد و حرفه‌ای فعالیت کنند این مسابقه اجرا خواهد شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار