قاسمی تهیه‌کننده «نفس» در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

«نفس» انتظارات ما را برآورده کرد

با پلان و پلان زندگی کردم و بی‌نهایت به آن عشق می‌ورزم.

محمدحسین قاسمی یکی از تهیه‌کنندگان فیلم «نفس» به کارگردانی نرگس آبیار در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛  در خصوص اسقبال از این فیلم تا به این لحظه گفت: سالن برج میلاد یا همان کاخ جشنواره، محل استقرار اهالی رسانه و منتقدان است که برای هر فیلمسازی از اهمیت بالایی برخوردار خواهد بود؛ چون نظرات آن‌ها به صورت تخصصی بیان می‌شود و می‌توان بازتاب و بازخورد خوبی داشت. اما در کنار این اهمیت، ترسناک نیز است. خدا را شاکرم بازخوردهای خوبی از «نفس» دیدیم که به ما امیدواری داد به این نتیجه برسیم که مورد قبول منتقدان قرار گرفته است.

وی در مورد پیش‌بینی برای فروش «نفس» عنوان کرد: امید من به خدا است. چنانچه که در فیلم «شیار 143» نیز همین نگاه را داشتم. اما بر اساس بازخوردهای مثبتی که از مردم در سینماهای مختلف می‌دیدم و همذات‌پنداری‌هایی که نسبت به فیلم «نفس» در میان مخاطبان رایج شد، فکر می‌کنم گیشه خوبی را داشته باشیم.

این تهیه‌کننده درباره تفاوت فضای فیلم «شیار 143» و «نفس» بیان کرد: از لحاظ موضوعی متفاوت هستند؛ اما هر دوی آن‌ها به این جهت که قصد نشان دادن زندگی را در خود دارند، به نکات مثبتی در این زمینه رسیدند. امیدوارم توانسته باشیم رایج بودن زندگی به معنای واقعی در هر دوی این فیلم‌ها نشان دهیم و فکر می‌کنم با استقبالی که از فیلم «نفس» شد، مانند شیار 143 به هدفمان نزدیک شدیم.

قاسمی در پاسخ به این سوال که کدام بخش از فیلم را بیشتر دوست دارد، اظهار داشت: من پلان به پلان و فریم به فریم فیلم را بی‌نهایت دوست دارم. شاید به این خاطر باشد که کارم با برخی تهیه‌کننده‌ها فرق می‌کند؛ چون از زمان پیش تولید و تولید و پس از تولید لحظه به لحظه در کنار فیلم هستم و بی‌نهایت به کاری که انجام می‌دهم عشق می‌ورزم. البته شاید مخاطب خوبی برای جواب دادن به این سوال نباشم.



انتهای پیام/





اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار