ساری؛

بهره برداری از چهارجایگاه عرضه سوخت

چهار جایگاه عرضه سوخت همزمان با دهه مبارک فجر در منطقه ساری بهره برداری می‌شود.

بهره برداری از چهارجایگاه عرضه سوختبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری گفت: جایگاه اختصاصی عرضه سوخت بنزین نفتگاز عمادی شهرستان بهشهر و جایگاه سی‌ان‌جی شهرداری پل سفید ۱ از جایگاه‌هایی هستند که به مناسبت دهه فجر افتتاح شدند.

حسینعلی طالبی افزود: ۴۰ میلیارد ریال به‌منظور اجرای طرح جایگاه اختصاصی عرضه سوخت بنزین نفت گاز عمادی شهرستان بهشهر اختصاص یافت .

وی ظرفیت ذخیره‌سازی سوخت جایگاه بهشهر را ۱۸۰ هزار لیتر اعلام کرد گفت: این جایگاه در ۵ سکو و با بهره‌گیری از ۱۰ دستگاه تلمبه و ۲۸ نازل، به خودروها سوخت می‌رساند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری از افتتاح جایگاه سیان جی پل سفید ۱ توسط استاندار مازندران خبرداد و گفت: این جایگاه در زمینی به مساحت ۳ هزار مترمربع با سرمایه‌گذاری وزارت نفت و شهرداری به مبلغ ۳۰ میلیارد ریال و در مدت ۴ سال آماده و افتتاح شد.

طالبی با اشاره به اینکه این جایگاه قابلیت سوخت‌رسانی حدود ۱۵۰۰ خودرو در روز را دارد افزود: جایگاه شهرداری پل سفید با ظرفیت کمپرسور ۱۵۰۰ نرمال مترمکعب بر ساعت، دوایر و مخازن ذخیره high و medium و low و سه دستگاه دیسپنسر (۶ نازل) سوخت‌رسانی به خودروها را انجام می‌دهد.

وی گفت : این طرح علاوه بر اشتغال‌زایی، صرفه‌جویی ماهانه حدود ۷۰۰ هزار لیتر در مصرف بنزین و برخورداری خودروهای عمومی شهر پل سفید و مسافران از سوخت پاک را در پی خواهد داشت.

وی همچنین از افتتاح ۲ جایگاه دیگر در روزهای آینده خبر داد و خاطرنشان کرد: جایگاه اختصاصی عرضه بنزین قصر و جایگاه عرضه سوخت سیان جی پاسارگاد از جایگاه‌های جدید عرضه سوخت هستند که به ترتیب در شهرستان قائم‌شهر و آمل افتتاح خواهند شد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری افزود: مجموع هزینه‌های این دو پروژه حدود ۵۰ میلیارد ریال بوده که توسط بخش خصوصی تأمین‌شده است.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.